شناسهٔ خبر: 66989120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت شهید خدمت آیت الله رئیسی از سوی جامعه قرآنی استان بوشهر

بزرگداشت شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی از سوی جامعه قرآنی استان بوشهر در مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

گرامیداشت شهید خدمت آیت الله رئیسی از سوی جامعه قرآنی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان ازجمله محمد جماله و رضا قائدی از جمله بخش‌های این مراسم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آیت الله رئیسی یک شخصیت بی نظیر بود، اما انقلاب اسلامی در‌های نایابی را در دل خویش تربیت کرده و انسان‌های فرهیخته و بزرگی برای ادامه مسیر خدمت و مجاهدت به مردم پرورش داده که پا به صحنه انتخابات خواهند گذاشت و ما مکلفیم آنها را شناسایی کرده و زمینه ورود آنان را به ادامه خدمت به کشور فراهم کنیم.

عبدالرحیم افروغ افزود: برای تکریم و پاسداشت خدمات آیت الله رئیسی و همراهان، باید بتوانیم ویژگی‌های رفتاری و شاخص‌های اجتماعی ایشان را شناسایی کرده و در محافل متعدد به آن بپردازیم. 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور و همراهان وی گفت: این هنر انقلاب اسلامی است که در دامان خودش بزرگانی را تربیت کرده و تربیت می‌کند که آیت الله رئیسی و همراهان یکی از آنان هستند، شما در هیج جای دنیا نمی‌توانید چنین شخصیت‌های را با چنین ویژگی‌هایی پیدا کنید.

نظر شما