شناسهٔ خبر: 67065256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

رقابت انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب گفتمان انقلاب باشد

حجت الاسلام ترابی گفت: رقابت انتخابات باید در درون گفتمان انقلاب شکل گیرد تا شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی و انتخاب فرد اصلح باشیم.

صاحب‌خبر -

رقابت انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب گفتمان انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی، رقابت نامزدها باید در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی انجام شود.

 حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس افزود: علاوه بر نامزدها، طرفداران آنها نیز باید با رعایت موازین اخلاقی و پرهیز از تخریب یکدیگر به تقویت گفتمان انقلاب کمک کنند.

وی اضافه کرد: رقابت انتخابات باید در درون گفتمان انقلاب شکل گیرد تا شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی و انتخاب فرد اصلح باشیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به سفرهای استاندار گلستان، معاونین وی و مدیران کل استان به شهرستان‌ها، ادامه داد: این سفرها کار پسندیده‌ای برای بیان تفصیلی خدمات دولت از یک سو و نیز نمایش عشق و علاقه مردم این استان به رئیس جمهور شهید است.

وی تاکید کرد: مدیران تا زمان برگزاری انتخابات و حتی پس از آن نیز باید فضای خدمت به مردم را رها نکنند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی امریکا برای آتش بس در غزه، گفت: طرح این کشور بیشتر جنبه تزویر و فریب افکار عمومی را دارد.

حجت الاسلام ترابی به موسم حج هم اشاره کرد و افزود: حج ابراهیمی برای نمایش اسلام و مقاوم‌سازی دین است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) ، اضافه کرد: این ازدواج نورانی، محور خوبی برای پرورش و تربیت جوانان به امر مبارک تشکیل خانواده و جمعیت است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست هم گفت: باید با اقدامات آموزشی و فرهنگی، گره از مشکلاتی که گریبانگیر محیط زیست شده باز کنیم.

همچنین نمازگزاران گنبدی پس از اقامه نمازجمعه در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کرده و فریاد مظلومیت حمایت از مردم مظلوم غزه سر دادند.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای خبر/

نظر شما