شناسهٔ خبر: 67054170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس: رقابت انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب گفتمان انقلاب باشد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی، رقابت نامزدها باید در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس افزود: علاوه بر نامزدها، طرفداران آنها نیز باید با رعایت موازین اخلاقی و پرهیز از تخریب یکدیگر به تقویت گفتمان انقلاب کمک کنند.

وی اضافه کرد: رقابت انتخابات باید در درون گفتمان انقلاب شکل گیرد تا شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی و انتخاب فرد اصلح باشیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به سفرهای استاندار گلستان، معاونین وی و مدیران کل استان به شهرستان‌ها، ادامه داد: این سفرها کار پسندیده‌ای برای بیان تفصیلی خدمات دولت از یک سو و نیز نمایش عشق و علاقه مردم این استان به رئیس جمهور شهید است.

وی تاکید کرد: مدیران تا زمان برگزاری انتخابات و حتی پس از آن نیز باید فضای خدمت به مردم را رها نکنند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی امریکا برای آتش بس در غزه، گفت: طرح این کشور بیشتر جنبه تزویر و فریب افکار عمومی را دارد.

حجت الاسلام ترابی به موسم حج هم اشاره کرد و افزود: حج ابراهیمی برای نمایش اسلام و مقاوم‌سازی دین است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) ، اضافه کرد: این ازدواج نورانی، محور خوبی برای پرورش و تربیت جوانان به امر مبارک تشکیل خانواده و جمعیت است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست هم گفت: باید با اقدامات آموزشی و فرهنگی، گره از مشکلاتی که گریبانگیر محیط زیست شده باز کنیم.

همچنین نمازگزاران گنبدی پس از اقامه نمازجمعه در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کرده و فریاد مظلومیت حمایت از مردم مظلوم غزه سر دادند.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما