شناسهٔ خبر: 67256918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیر:

دولت سیزدهم به تعهدش در مقابل مردم پایبند است

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: دولت سیزدهم به تعهدش در مقابل مردم پایبند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز سه شنبه شب در آئین اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دیر به مناسبت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بی تردید انقلاب محرومان است و هیچ انقلاب و نظامی نیست که بی‌بدیل فقط و فقط در خدمت مردم باشد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: اقداماتی که نظام جمهوری اسلامی برای توده‌های ضعیف و روستاهای محروم کشور کرده به مراتب چندین برابر خدماتی بوده که به کلان شهرها داشته است.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب بیش از ده‌ها انتخابات برگزار کرده‌ایم که از رفراندوم هم رفراندوم‌تر بوده و این از نعمت‌های انقلاب اسلامی است.

فعال‌سازی کارخانه‌ها

باربرز با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به تعهدش در مقابل مردم پایبند است، یادآور شد: دولت شهید رئیسی یکی از دولت‌های ارزشمند و انقلابی است که آرمان‌های اول انقلاب را احیا و مشی شهید رجایی را تکثیر کرد.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار کارخانه تعطیل مردم را راه‌اندازی و چندین میلیون دز واکسن کرونا برای از بین بردن این ویروس وارد کشور کرد.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات، تاکید کرد: علاوه بر اینکه خودمان در انتخابات شرکت می‌کنیم، دیگران را نیز به حضور در پای صندوق رأی تشویق کنیم.

قدردان شهید جمهور باشیم

باربرز با تاکید بر انتخاب بهترین نامزدی که راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: قدردان شهدا بویژه شهید جمهور باشیم و در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی با بیان اینکه حداقل تکلیف ما خدمت به ولی نعمتان انقلاب است، ابراز کرد: برنامه امروز سپاه و کمیته امداد یک نمونه کوچکی از دریای رحمت این دو نهاد در کشور است.

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: سپاه با عملیات وعده صادق بعد از ۸۰ سال افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم کوبید.

وی افزود: این روزها صدای هل من ناصر کودکان غزه بلند است و ما حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم دعا برای ریشه کن شدن اسرائیل از زمین و پیروزی مردم غزه است.

نظر شما