شناسهٔ خبر: 67064707 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بازی همسترکامبت و قوانین آن

اگر اهل بازی باشید حتما با بازی همستر مواجه شده اید. این بازی در بستر تلگرام است و وعده پولدار شدن به بازی کننده ها را می دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازی همستر کامبت چیست

علت این حجم از گسترش بازی «همستر کامبت» به آبان ۱۴۰۲ برمی‌گردد که نسخه اولیه «نات کوین» به عنوان نوعی ربات تلگرامی عرضه شد. رباتی که به کاربران اجازه می‌داد با ضربه زدن روی یک سکه، ارز دیجیتالی با عنوان Notcoin استخراج کنند و بعد از چند ماه که توسعه‌دهندگان این بازی «نات کوین‌»ها را روی بلاکچین عرضه کردند، خرید و فروش ارز «نات کوین» در صرافی‌ها آغاز شد. موضوعی که باعث شد «نات کوین» خیلی زود معروف شود و راه را برای معرفی یک بازی جدیدتر باز کند.

«همستر کامبت» از فروردین امسال معرفی شد و به مرور کاربرانی را جذب کرد تا اینکه سرانجام به واسطه تجربه نقد کردن سکه‌های «نات کوین» در صرافی‌ها، این بازی هم به یکباره سر و صدای زیادی به پا کرد. همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی صفحه گوشی خود سکه‌های مجازی کسب کند. سکه‌هایی که صرفا، احتمال می‌رود که بتوان آنها را به پول واقعی تبدیل کرد چون قیمت همستر کامبت تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها تعریف نشود، مشخص نخواهد بود و حتی معلوم نیست این بازی هم به سرانجام خوش «نات کوین» برسد یا نه.

همستر کامبت در تلگرام

جالب است بدانید که بازی همستر کامبت در واقع در بستر تلگرام اتفاق می افتد حتی کسانی که از پیام رسان تلگرام استفاده نمی کنند، به محضی که وارد بازی همستر کامبت می شوند با اولین ضربه به اپلیکیشن تلگرام وصل می شوند تا بتوانند در این بستر بازی کنند. این در حالیست که پاول دروف صاحب تلگرام چند روز خبر از انفجار یک بمب در تلگرام خبر داده بود و به نظر می رسد بازی همستر کامبت همان بمب باشد.

علت این حجم استقبال افراد از رباتی که حتی نمی‌توان نام بازی را به آن اطلاق کرد چیست؟ آنهم وقتی حتی ذره‌ای از ماهیت کاری که می‌کنند خبر ندارند و صرفا ضربه می‌زنند که از غافله عقب نمانند و بعد این توجیح را می‌آورند که «ربات که از ما اطلاعات شخصی نگرفت، تازه تلگرام بهش تیک آبی هم داد. قرار هم نیست هزینه‌ای بکنیم. پس ضربه می‌زنیم، خدا رو چه دیدی شاید پولشم گرفتیم!»

همستر کامبت

خطر همستر کامبت

با این وجود همچنان چند ابهام بزرگ درباره این بازی وجود دارد؛ نخست آنکه ابعاد دسترسی‌های این بازی به اطلاعات شخصی افراد هنوز کاملا مشخص نیست. ثانیا اصلا معلوم نیست در آینده این سکه‌ها به پول تبدیل می‌شوند یا خیر؟ در نهایت آیا همستر کامبت امکان پشتیبانی حضور این تعداد کاربر را دارد؟

برای شروع بازی Hamster Kombat و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat

زومیت نوشت : پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی شروع بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop را می‌بینیم که هرکدام را توضیح خواهیم داد.

بخش Exchange

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های کسب‌شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

 

صفحه اصلی بازی Hamster Kombat

صفحه‌ی اصلی بازی Hamster Kombat

صفحه Booster های بازی Hamster Kombat

صفحه‌ی Boost بازی Hamster Kombat

با ضربه‌زدن روی Boost وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی می‌شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان Free daily boosters گزینه‌ی Full energy را داریم که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تا سقف مشخصی که با علامت رعدوبرق نشان داده‌ شده است، بی‌وقفه برای دریافت سکه ضربه بزنید. در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

بخش Mine

در قسمت Mine بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هرکدام از این کارت‌ها به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌دست خواهید آورد. به‌عنوان مثال در تصویر زیر با خرید کارت BTC Pair و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی هر ساعت به‌طور خودکار ۴۰ سکه به حسابتان اضافه خواهد کرد.

بخش Mine بازی Hamster Kombat

صفحه‌ی اصلی Mine در بازی Hamster Kombat

بخش Mine بازی Hamster Kombat

خرید کارت استخراج خودکار سکه در Hamster Kombat

بخش Friends ،Earn و Airdrop

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی Hamster Kombat می‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق ۵٬۰۰۰ سکه‌ دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

صفحه Friends بازی Hamster Kombat

صفحه Earn بازی Hamster Kombat

صفحه Airdrop بازی Hamster Kombat

در بخش Earn با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

درنهایت بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌کنید. درحال‌حاضر بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی انجام شده‌اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است.

بازی همستر کامبت با پس زمینه مشکی و آبی تیره

همکاری Hamster با صرافی‌های رمزارز مثل BingX یعنی احتمالاً در آینده شاهد لیست‌شدن توکن آن‌ در صرافی‌ها مذکور باشیم و در آن صورت قیمت ارز همستر کمبات مشخص خواهد شد. البته درحال‌حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بازی و جمع‌آوری سکه ادامه دهیم.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

سؤال بسیاری از کاربران این است که همستر کمبات کی لیست می‌شود؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

همچنین در صورت لیست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری نگه‌داری کنید تا شاید در آینده ارزش آن‌ها بیشتر شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما