شناسهٔ خبر: 67053419 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نزاع خونین دو برادر در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از نزاع خونین دو برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی رودبار از نزاع خونین دو برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" در گفتگویی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی اطلاع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس حضور ماموران در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص که دو برادر به علت اختلافات خانوادگی با سلاح سرد باهم درگیر شده‌اند افزود: متاسفانه یکی از طرفین ۳۵ ساله این درگیری براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جانباخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به متواری شدن قاتل ۳۳ ساله از صحنه درگیری بیان داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده ضمن شناسایی محل اختفاء متهم وی را در یکی از شهرستان‌های همجوار در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی اعلام کرد افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ روشن قلب در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.
انتهای پیام /

نظر شما