شناسهٔ خبر: 67042125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاتل برادر در گیلان کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار استان گیلان از نزاع خونین ۲ برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز پنجشنبه در تشریح جزئیات عنوان کرد: ماموران انتظامی در پی اطلاع از یک فقره نزاع و درگیری در شهرستان، فوری جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که ۲ برادر به علت اختلافات خانوادگی با سلاح سرد با هم درگیر شدند، افزود: متاسفانه یکی از طرفین که ۳۵ ساله بود طی درگیری براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به متواری شدن قاتل ۳۳ ساله از صحنه درگیری بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده ضمن شناسایی محل اختفاء متهم وی را در یکی از شهرستان‌های همجوار در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و انگیزه اش از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان نمود، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما