شناسهٔ خبر: 67289916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد

انجام فرایند رای‌گیری انتخابات در ۱۴۳۸ نقطه و محل استان زنجان

رقیه فرنیا

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه عملیات رای‌گیری در ۱۴۳۸ نقطه و محل  در استان انجام خواهد شد، گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۳۱۵ شعبه سیار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه همه آموزش‌ها برای دست‌اندرکاران روند انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده و در حال انجام است، اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی سازماندهی شده‌اند که بازرسان شعب نیز به این آمار اضافه می‌شوند.

وی گفت: همه اقدامات اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه، امن و رقابتی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخابات در ۱۹ حوزه اصلی و فرعی استان هستیم.

رفیعی با بیان اینکه عملیات رای‌گیری در ۱۴۳۸ نقطه و محل در استان انجام خواهد شد، گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۳۱۵ شعبه سیار خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری، از تاریخ اعلام اسامی نامزدها توسط وزارت کشور آغاز شده و پایان آن ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه خواهد بود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما