شناسهٔ خبر: 67043001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی رودبار:

نزاع خونین ۲ برادر در رودبار/ قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

رشت- فرمانده انتظامی رودبار از نزاع خونین ۲ برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی در پی اطلاع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس حضور مأموران در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص که دو برادر به علت اختلافات خانوادگی با سلاح سرد باهم درگیر شده‌اند افزود: متأسفانه یکی از طرفین ۳۵ ساله این درگیری براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به متواری شدن قاتل ۳۳ ساله از صحنه درگیری بیان داشت: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده ضمن شناسایی محل اختفا متهم وی را در یکی از شهرستان‌های همجوار در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی اعلام کرد افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ روشن قلب در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، تصریح کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

نظر شما