شناسهٔ خبر: 67027406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا تاکید شد؛

ممنوعیت دریافت هرگونه وجه برای ثبت نام در مدارس دولتی

در گفت‌وگو با ایلنا تاکید شد؛ رئیس آموزش و پرورش شوش گفت: دریافت وجه فقط برای کتب درسی و بیمه در زمان ثبت نام برای سال تحصیلی جدید می‌باشد و اخذ هرگونه وجه اضافی از سوی مدارس دولتی ممنوع و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

عامر الهایی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خوزستان اظهار داشت: مدارس غیردولتی همانند مدارس دولتی محسوب می‌شوند با این تفاوت که در زمان ثبت نام مجاز بر دریافت شهریه مصوب، حق بیمه و هزینه کتاب درسی می‌باشند.

وی افزود: در طول سال تحصیلی نیز این مدارس در صورت ارائه فعالیت‌های فوق برنامه می‌توانند طبق ضوابط تعیین شده اقدام به دریافت وجه کنند.

رئیس آمورش و پرورش شوش ادامه داد: شرکت در فعالیت‌های فوق برنامه در مدارس دولتی و غیردولتی به هیچ وجه اجباری نیست و براساس دستور العمل ثبت نام دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام تحت هر عنوان به غیر از موارد مصوب، غیر قانونی محسوب می‌شود.

الهایی اضافه کرد: پرداخت شهریه فوق برنامه در مدارس غیر دولتی به صورت اختیاری بوده و هیچگونه اجباری در این زمینه نباید از سوی مدیران مدارس وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت زمانی در ثبت نام کتب درسی، تسریع ثبت نام از سوی خانواده‌ها و مدارس امری مهم و ضروری است، گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم از اول تیرماه آغاز و رعایت محدوده جغرافیایی در ثبت نام جهت ایجاد تعادل در تراکم کلاسی مدارس نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/

نظر شما