شناسهٔ خبر: 67269582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انجام عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

اهواز- ایرنا- رییس ستاد اربعین کشور گفت: به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان 120 طرح در مراحل عملیات اجرایی هستند که به زودی تکمیل خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مجید میراحمدی چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه و بررسی وضعیت این‌مرز برای برگزاری مراسم اربعین حسینی بیان کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت الله رییسی یک دولت امام حسینی است و قطعا روح ایشان نیز دغدغه برگزاری مراسم اربعین باشکوه در کشور را دارد.

وی گفت: دولت سیزدهم در زمان باقی مانده تا مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی شرایط لازم را برای استقبال از زائران فراهم خواهد کرد.

میراحمدی اظهار کرد: اقدامات خوبی در مرزهای چذابه و شلمچه برای استقبال از زائران انجام شده و مسافران اطمینان داشته باشند که شرایط این ۲ مرز نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

انجام عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

رئیس ستاد اربعین کشور افزود: توسعه پارکینگ، بهبود مسیرهای تردد و فراهم کردن اقامتگاه‌ها مسافران، ایجاد سایه‌بان در مسیر تردد و تعیین کمربند برای تردد ترانزیت کالا از جمله اقدامات برای استقبال از زائران حسینی است.

امروز با حضور رئیس ستاد اربعین کشور در مرز چذابه عملیات اجرایی ۷۵ طرح ویژه اربعین‌ در روستاها و مسیر طریق الحسین آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، از سال ۹۰ خوزستان هر ساله پذیرای هزاران زائر اربعین حسینی است.

نظر شما