شناسهٔ خبر: 67009827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

درگیری عجیب مدیران پرسپولیس و استقلال در برنامه فوتبال برتر !

مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت درگیری لفظی عجیبی پیدا کردند. مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت درگیری لفظی عجیبی پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ، شب گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در برنامه زنده فوتبال برتر حضور پیدا کردند و تا می‌توانستند در خصوص تیم رقیب صحبت کردند.

سمیعی در اظهاراتش با شبهه دار خواندن اشتباهات داوری اعلام کرد به دلیل تمایلات رنگی دو نفر از تیم داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان، برخی شواهد و قرائن را به دادستانی تهران تحویل خواهد داد تا درخصوص آنها تصمیم‌گیری شود. او همچنین به آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس و سوت‌های داوران به سود این تیم معترض بود.

از سوی دیگر درباره تبریک قهرمانی استقلال از سوی دو سه باشگاه لیگ برتری صحبت کرد که مشخص شد این موضوع حقیقت ندارد.

سمیعی درباره قرارداد بیرانوند هم اعتراضاتی داشت و معتقد بود قرارداد او نمی تواند حدود 15 میلیارد تومان بوده باشد.

اما پس از این صحبتها رضا درویش روی خط آمد و پاسخ سرپرست مدیرعاملی استقلال را به طرز عجیبی داد.

درویش گفت: شما چندین‌بار اعلام کردید یک بازیکنی داشتند که سال قبل ۱۵ میلیارد قراردادش بود ولی امسال ۱۶۰ میلیون تومان (سعید مهری) یا یک عضو کادر فنی ۵۰ میلیون تومان نوشته بودند ولی ببینید چقدر گرفتند؟ البته ایشان ساعت‌هایی در روز بر اساس یک فعل و انفعالاتی، توهماتی می‌زنند! همین الان گفتند باشگاه‌های تراکتور و سپاهان (قهرمانی استقلال را) تبریک گفته‌اند ولی به شما اطلاع دادند که چنین مطلبی نبوده و برای من نیز فرستادند! جا دارد من از برخی باشگاه‌ها از جمله آلومینیوم و تراکتور تشکر کنم که به ما تبریک گفته بودند و نامه آنها را داریم.

وی افزود: اگر می‌خواهید شخصیت ایشان را بیشتر بشناسید، می‌توانید از آقایان کریمی و خطیر یا آجورلو بپرسید. ببینید چند بار درباره پرسپولیس صحبت کردند و چند بار درباره استقلال! اگر حامد لک اخراج شده بود، به این گل احتیاجی نبود و موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آمد و با یک بازیکن کمتر، کار ما راحت‌تر بود. زمانی که ایشان کارشناسان شما را قبول ندارند، به این آدم‌ها چه می‌شود گفت؟

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: به جای اینکه این همه حرف زدن تا فضا و هوادار را با خودشان همراه کنند، روی عملکردشان تاثیر بگذارند. هوادار متمول کسی بود که به این‌ها پول داد و خودشان اذعان کردند که آقای بیرانوند را می‌توانستند ۱۰۰ میلیارد بخرند! اگر می‌خواستند این کار را بکنند با کدام پول می‌توانستند این کار را انجام دهند؟ سقف آنها اجازه نمی‌داد! سال قبل رسماً اعلام کردند ۳۲۵ میلیارد تومان قرارداد بستند و این را اول فصل اعلام کردند. در صورتی که طبق قانون می‌توانستند ۳۱۰ میلیارد سقف بودجه داشته باشند. یعنی با آن قانونی که رئیس فدراسیون گذاشت که بازی‌ها سه بر صفر می‌شود، ایشان قانون را رعایت نکردند و شامل حالشان نشد. پس مشخص شد چه کسی طرفدار این‌ها است! باز هم می‌گویم اگر قرار بود بیرانوند را با ۱۰۰ میلیارد بخرند، با کدام پول می‌خریدند؟ 

اما این پایان کار نبود و درویش حرفهای خود را با این جملع به پایان رساند "ز بینندگان عذر می‌خواهم که سمیعی را تحمل کردند!"

پس از این صحبت های درویش بار دیگر سمیعی هم به صحبت پرداخت و گفت: من برای ادبیات ایشان و سن و سالشان که همچین ادبیاتی دارند، متأسفم. البته ایشان قبلا شخصیت خودشان را نشان داده‌اند. تمام کسانی که ایشان را می‌شناسند، می‌دانند چه ادبیاتی در محاوراتشان دارند و البته نمایانگر خودشان و شخصیتشان است که عوض اینکه به حرف‌های من که محترمانه زده شده محترمانه پاسخ دهند، با ادبیات چاله میدانی پاسخ می‌دهند و واقعا متاسفم. به شما هم اعتراض دارم! چطور اجازه می‌دهید افرادی با همچین ادبیاتی بیایند صحبت کنند؟ 

وی افزود: شما آمده‌ای در چشم ملت نگاه می‌کنی و می‌گویی قرارداد ۱۵ میلیاردی سقف قرارداد من است! شما ملت را تحمیق می‌کنید! شما بازیکنانتان ۱۵ میلیارد است؟ اینکه نمی‌شود بیاییم به راحتی این‌ها را بگوییم و انتظار داشته باشیم کسی به ما حرفی نزند! یک اشتباه جام و قهرمانی را از ما گرفت، چرا ناراحتید که ما می‌خواهیم پیگیری کنیم؟ می‌خواهیم پیگیری کنیم که این موضوع جمع شود، مگر حق با شما نیست؟ چرا ناراحت می‌شوید؟

سمیعی تصریح کرد: بعد از اینکه جلو افتادید و به صدر رفتید، مشخص است که سکوت می‌کنید! چرا سکوت نکنید؟ جلو افتاده‌اید و سکوت می‌کنید. از اول برنامه آمده‌اید این همه صحبت کرده‌اید، خب بله ما جواب‌گو و پاسخگوی تمام اتهامات شما خواهیم بود. الان آمده‌اند وکیل آقای عرب براقی شدند. ایشان خودشان تماس گرفته و نیاز به وکیل مدافع ندارد. سوال من در خصوص داشتن اکانت کلاب هاوس ایشان در فصل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام شد. خیلی راحت می‌توانستند آن زمان اعلام می‌کردند و مرجع قضایی شکایت می‌کردند. 

بر اساس این گزارش ، این برنامه را می توان یکی از جنجالی ترین برنامه های فوتبالی تلویزیون در چند وقت گذشته دانست که شدیدا سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما