شناسهٔ خبر: 67013917 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

مدیران پرسپولیس و استقلال هر چه خواستند به هم گفتند؛ تمسخر لهجه سمیعی توسط درویش!

الفاظ زشت و چاله‌میدانی روی آنتن زنده!؛ عذرخواهی درویش از شمالی‌ها

صاحب‌خبر -
به گزارش "ورزش سه"، برنامه فوتبال برتر شاهد یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های چند وقت اخیر خود بود. جایی که ابتدا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه بود و سپس نیز فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها نیز در استودیو حضور یافت و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
در این برنامه جنجالی فوتبال برتر که محل تنش‌های لفظی میان مدیران استقلال و پرسپولیس تبدیل شد، رضا درویش مدیرعامل سرخ پوشان در بخشی از این مناظره، جمله تندی را به زبان آورد. زمانی‌که رضا درویش خطاب به سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت که او در ساعاتی از روز توهم می‌زند، فرشید سمیعی به انتقاد از طرز گفتار مدیرعامل سرخ‌ها، آن را چاله میدانی توصیف کرد و به درویش گفت فکر می‌کرده تنها در جلسات خصوصی این ادبیات زننده را دارد ولی اکنون متوجه شده که در رسانه ملی نیز همین‌گونه صحبت می‌کند.
سپس درویش با تمسخر طرز گفتار فرشید سمیعی، گفت: من کجا با شما خصوصی صحبت کرده‌ام؟ چه رابطه‌ای با شما دارم که با شما خصوصی صحبت کنم که می‌گویید در جمع خصوصی اینگونه صحبت کرده؟ مگر من جایی شما را دیده‌ام که با دیالوگ دیگر با شما صحبت کنم؟ اگر شما فرصت می‌کردید در درجه اول می‌رفتید لهجه‌تان را جراحی بکنید!، بهتر بود تا فرافکنی کنید. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم که امشب مجبور شدند این نوع گرامر یا دیالوگ را از ایشان تحمل کنند.
این جمله با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شد که واکنش مجدد درویش را در پی داشت.
درویش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود نوشت: دیشب در برنامه فوتبال برتر جمله‌ای گفتم که باعث رنجش برخی از هموطنان عزیز شده است. بنده با افتخار شمالی هستم و ارادتمند تمام گویش‌های ایران زمین به ویژه مردم دوست داشتنی گیلان و مازندران و گلستان انتقادات من به رفتار و فرافکنی‌های ایشان همچنان پابرجاست اما بدون هیچ توجیهی از تک تک کسانی که یکی از جملاتم آزرده‌شان کرده صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. ایران و ایرانی سربلند باد.

در برنامه دیشب فوتبال برتر چه گذشت؟
سمیعی در اظهاراتش با شبهه دار خواندن اشتباهات داوری اعلام کرد به دلیل تمایلات رنگی دو نفر از تیم داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان، برخی شواهد و قرائن را به دادستانی تهران تحویل خواهد داد تا درخصوص آنها تصمیم‌گیری شود. او همچنین به آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس و سوت‌های داوران به سود این تیم معترض بود.
پس از صحبت‌های سمیعی، این‌بار رضا درویش روی خط برنامه آمد و طرفین اظهاراتی را علیه یکدیگر انجام دادند که در زیر می‌خوانیم:
* سمیعی بیشتر درباره پرسپولیس حرف زد تا استقلال
......
درویش: شما بهتر از من ایشان را می‌شناسید، چون چند جلسه بیشتر ایشان را دیدم و شناخت چندانی ندارم. اسم ایشان سرپرست استقلال است و بنا است که درباره استقلال صحبت کند ولی شما زمان بگیرید ببینید بیشتر درباره استقلال صحبت کردند یا پرسپولیس؟ ایشان درباره هوادار متمول صحبت کردند اما همگان می‌دانند که شرکت موبایلی در اعترافاتش نامه زد که بازیکنان و کادر فنی این‌ها (استقلال) چه مبلغی نوشته بودند و چه مبلغی گرفته بودند! 
* سمیعی در ساعاتی از روز توهم می‌زند!
شما چندین‌بار اعلام کردید یک بازیکنی داشتند که سال قبل ۱۵ میلیارد قراردادش بود ولی امسال ۱۶۰ میلیون تومان (سعید مهری) یا یک عضو کادر فنی ۵۰ میلیون تومان نوشته بودند ولی ببینید چقدر گرفتند؟ البته ایشان ساعت‌هایی در روز بر اساس یک فعل و انفعالاتی، توهماتی می‌زنند! همین الان گفتند باشگاه‌های تراکتور و سپاهان (قهرمانی استقلال را) تبریک گفته‌اند ولی به شما اطلاع دادند که چنین مطلبی نبوده و برای من نیز فرستادند! جا دارد من از برخی باشگاه‌ها از جمله آلومینیوم و تراکتور تشکر کنم که به ما تبریک گفته بودند و نامه آنها را داریم. 
* اگر لک اخراج می‌شد ما 4 گل می‌زدیم
ایشان درباره داور مسابقه صحبت کردند ولی ببینید چقدر درباره اخراج آقای لک در این چند ساعت صحبت شده؟ فقط درباره صحنه آفساید صحبت می‌کردند. خب اگر داور لک را اخراج کرده بود ما حداقل ۳ یا ۴ گل به تیم مس زده بودیم! ولی چون اساساً این‌ها ذاتاً کارشان همین است، آن را نمی‌گویند. ایشان نماینده حقوقی باشگاه استقلال بود یک قرارداد با سازمان لیگ بستند ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد در بیاورند ولی هنوز ۷۰ تا ۸۰ میلیارد به سازمان لیگ بدهکارند و آن را پرداخت نکرده‌اند! ایشان آن زمان معاون حقوقی باشگاه بود. 
* درباره شخصیت سمیعی با مدیران قبلی صحبت کنید
اگر می‌خواهید شخصیت ایشان را بیشتر بشناسید، می‌توانید از آقایان کریمی و خطیر یا آجورلو بپرسید. ببینید چند بار درباره پرسپولیس صحبت کردند و چند بار درباره استقلال! اگر حامد لک اخراج شده بود، به این گل احتیاجی نبود و موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آمد و با یک بازیکن کمتر، کار ما راحت‌تر بود. زمانی که ایشان کارشناسان شما را قبول ندارند، به این آدم‌ها چه می‌شود گفت؟
 * خسروی گفت که چه کسی شیتیل بده بوده است!
به این راحتی می‌آیند و حرف‌های واهی می‌زنند که به ما تبریک گفتند یا آقای عرب براقی در کدام سایت بوده است، ولی ایشان می‌گویند چنین اکانتی وجود ندارد! ضمن اینکه مصاحبه آقای خسروی است که چه کسانی شیتیل بگیر بوده و شیتیل پیشنهاد کرده‌اند! درباره کدام تیم و عوامل کدام تیم بود؟ من فکر می‌کنم ایشان برای اینکه امیدوار باشد او را در استقلال نگه می‌دارند، این حرف‌ها را می‌زند. 
* سال قبل جرئت نداشتند درباره قهرمانی حرف بزنند
بهتر است ایشان از صداقت خارج نشوند. پرسپولیس همواره خودش را نشان داده که پرسپولیس است. شما نیز فصل قبل در برنامه‌تان نشان دادید که بیشترین تیمی که از داوری ضربه خورد، پرسپولیس بود. سال قبل امتیاز آنها انقدر زیاد نبود که ایشان جرئت کند بیاید و بگوید ما با امتیاز اضافه قهرمان شده‌ایم، چون پایین جدول بودند.
* استقلال از رقم سقف بودجه تخلف کرد
به جای اینکه این همه حرف زدن تا فضا و هوادار را با خودشان همراه کنند، روی عملکردشان تاثیر بگذارند. هوادار متمول کسی بود که به این‌ها پول داد و خودشان اذعان کردند که آقای بیرانوند را می‌توانستند ۱۰۰ میلیارد بخرند! اگر می‌خواستند این کار را بکنند با کدام پول می‌توانستند این کار را انجام دهند؟ سقف آنها اجازه نمی‌داد! سال قبل رسماً اعلام کردند ۳۲۵ میلیارد تومان قرارداد بستند و این را اول فصل اعلام کردند. در صورتی که طبق قانون می‌توانستند ۳۱۰ میلیارد سقف بودجه داشته باشند. یعنی با آن قانونی که رئیس فدراسیون گذاشت که بازی‌ها سه بر صفر می‌شود، ایشان قانون را رعایت نکردند و شامل حالشان نشد. پس مشخص شد چه کسی طرفدار این‌ها است! باز هم می‌گویم اگر قرار بود بیرانوند را با ۱۰۰ میلیارد بخرند، با کدام پول می‌خریدند؟ 
* بلانکو از ما 800 هزار دلار خواست
همین آقای بلانکو ابتدا به ما پیشنهاد شد. گفتند ۸۰۰ هزار دلار. مدیر برنامه او حی و حاضر است. ما گفتیم انقدر بودجه برای این بازیکن نمی‌گذاریم و مورد قبول کادر فنی نبود و او را نخواستیم. سر اورونوف نیز می‌گویند ما او را از قبل می‌خواستیم اما من با اسناد می‌گویم و متن پیام را داریم که گفتند ۳۰۰ هزار دلار نقد می‌دهیم که اورونوف به استقلال بیاید و بعد گفتند صد هزار دلار می‌دهیم که حداقل به پرسپولیس نرود! ما این پیام‌ها را داریم. 
* از بینندگان عذر می‌خواهم که سمیعی را تحمل کردند!
حالا به نظر من به جای فرافکنی و حرف‌های واهی درست صحبت کنند. حالا خوب است مسئولان تراکتور و سپاهان بیدار بودند و حرف‌هایشان را تکذیب کردند یا داور گفت که من در فضای مجازی نیستم. من از طرف خودم و باشگاه از بینندگان که مجبور شدند تحمل کنند و ایشان را در برنامه ببینند، عذرخواهی می‌کنم. برنامه به این وزینی، این همه حرف‌های واهی و بی‌اساس می‌زنند، من عذرخواهی می‌کنم. 

در ادامه نوبت به فرشید سمیعی رسید که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید
......
* ادبیات درویش چاله میدانی است!
سمیعی: من برای ادبیات ایشان و سن و سالشان که همچین ادبیاتی دارند، متأسفم. البته ایشان قبلا شخصیت خودشان را نشان داده‌اند. تمام کسانی که ایشان را می‌شناسند، می‌دانند چه ادبیاتی در محاوراتشان دارند و البته نمایانگر خودشان و شخصیتشان است که عوض اینکه به حرف‌های من که محترمانه زده شده محترمانه پاسخ دهند، با ادبیات چاله میدانی پاسخ می‌دهند و واقعا متاسفم. به شما هم اعتراض دارم! چطور اجازه می‌دهید افرادی با همچین ادبیاتی بیایند صحبت کنند؟ 
* ملت را احمق فرض نکنید
شما آمده‌ای در چشم ملت نگاه می‌کنی و می‌گویی قرارداد ۱۵ میلیاردی سقف قرارداد من است! شما ملت را تحمیق می‌کنید! شما بازیکنانتان ۱۵ میلیارد است؟ اینکه نمی‌شود بیاییم به راحتی این‌ها را بگوییم و انتظار داشته باشیم کسی به ما حرفی نزند! یک اشتباه جام و قهرمانی را از ما گرفت، چرا ناراحتید که ما می‌خواهیم پیگیری کنیم؟ می‌خواهیم پیگیری کنیم که این موضوع جمع شود، مگر حق با شما نیست؟ چرا ناراحت می‌شوید؟
 * رکن قضایی باید درویش را محروم کند
چرا شما باید یک بازی بیشتر با تماشاگر بازی کنید؟ برای چه؟ حرف درست را سپاهان زد، چرا شما باید بازی اول و آخرتان را با گل آفساید تمام کنید؟ چه کسی این حق را به شما داده که به همه توهین بکنید و از همه چیز مصون باشید؟ الان شما این صحبت‌ها را انجام دادید و توهین کردید، اگر رکن قضایی باشد باید همین الان ایشان را محکوم بکند! 
* این نگاه از بالا به پایین شما از کجا می‌آید؟
چرا خودتان را بالاتر از همه می‌بینید، این نگاه بالا به پایین را شما از کجا آورده‌اید؟ می‌گویید با فلانی صحبت کرده‌ایم اصلاً چه ارتباطی بین شماها هست؟ یکی از مشکلات ما در باشگاه استقلال همین است. باشگاه استقلال به استقلالی‌ها تعلق دارد. ما باید از حقوق باشگاهمان که فکر می‌کنیم ضایع شده دفاع کنیم. امارات و قرائن که حداقل برای خود ما قابل قبول است، را ارائه می‌کنیم. ما که نگفتیم خودمان رای می‌دهیم. ما کجا گفتیم ادعاهایمان قطعی است؟ ما گفتیم قرائنی داریم که از نظر ما این است و نظر نهایی را قاضی تعیین می‌کند. ما کجا مثل شما فتوا دادیم؟
* پرداختی‌های هوادار متمول در اسناد آنها آمده است؟
تمام قراردادهایمان را اعلام کردیم. اگر با موبایل موسوی چیزی شده، انجام دادیم. آیا شما اعلام کرده‌اید؟ شما در برنامه‌های مختلف ببینید صحب‌های خودشان و هیئت مدیره درباره هوادار متمول چقدر ضد و نقیض است؟ یکی می‌گوید هوادار متمول پولی نداده، یکی می‌گوید ۵ درصد داده، کاپیتان شان می‌گوید مثلاً نفری ۲ میلیارد داده است. همان نفری ۲ میلیارد تومان را در نظر بگیرید، آیا در سندهای مالی شان قید شده یا نشده؟ خب ما این‌ها را نگوییم چون شما با ادبیات هتاکانه به من حمله می‌کنید؟ ما حق دفاع کردن نداریم و باید همیشه جام را به شما بدهیم تا شما این کارها را بکنید و بقیه بترسند؟ آیا این‌ها در شان یک باشگاه است؟ من واقعا متاسفم.
*  درویش مشکل بی‌خوابی دارد
مثل اینکه ایشان خواب است یا مشکل بی‌خوابی پیدا می‌کند که ادب را فراموش می‌کند! فکر می‌کردم فقط در جلسات خصوصی ادب را رعایت نمی‌کند، مثل اینکه ایشان در برنامه سراسری و در تلویزیون نیز ادب را رعایت نمی‌کنند.
* چرا ناراحتید که از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم؟
من یک‌سری دلایل را آورده‌ام و گفته‌ام این دلایل و قرائن وجود دارد و باید مرجع رسیدگی کند. شما چرا ناراحت می‌شوید؟ شما این همه علیه ما صحبت کردید. این دیگر مستنداتش هست تا زمانی که از ما جلو افتادید، مرتب بیانیه می‌دادید، مصاحبه می‌کردید و مرتب استوری می‌گذاشتید. حتی نامه‌های من به آقای حمیسی هست که گفتم چرا با این‌ها برخورد نمی‌کنید؟ چرا شما منتظر می‌مانید تا ما واکنش نشان بدهیم و بعد جریمه بکنید؟ چرا ما باید همیشه واکنش نشان دهیم. هیچگاه کنش از سمت ما نبوده، همیشه به ما حمله شده است. همیشه بیانیه داده شده، همیشه استوری پخش شده است. 
* چرا درویش وکیل مدافع عرب براقی و خسروی شده؟
بعد از اینکه جلو افتادید و به صدر رفتید، مشخص است که سکوت می‌کنید! چرا سکوت نکنید؟ جلو افتاده‌اید و سکوت می‌کنید. از اول برنامه آمده‌اید این همه صحبت کرده‌اید، خب بله ما جواب‌گو و پاسخگوی تمام اتهامات شما خواهیم بود. الان آمده‌اند وکیل آقای عرب براقی شدند. ایشان خودشان تماس گرفته و نیاز به وکیل مدافع ندارد. سوال من در خصوص داشتن اکانت کلاب هاوس ایشان در فصل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام شد. خیلی راحت می‌توانستند آن زمان اعلام می‌کردند و مرجع قضایی شکایت می‌کردند. 
* چرا عرب براقی در این سه سال حساب کلاب هاوسش را تکذیب نکرد؟
وقتی پیجی به مدت دو سال فعال است دلیلش چیست؟ پیج به اسم فرشید سمیعی می‌آید و ۲ تا ۳ سال فعالیت می‌کند. من سکوت می‌کنم این سکوت من دلیل بر این است که مشکلی نیست! مگر می‌شود پیجی به اسم شما فعالیت بکند و بعد از ۳ سال بگویید این مال من نیست و دلیت اکانت بکنید؟ من مشکلی ندارم، ایشان صحبتی کردند و پاسخی دادند. تمام صحبت‌های من هست که گفتم به کسی اتهامی وارد نمی‌کنم و این‌ها را به عنوان امارات و قرائن به دادگاه دادم و دادگاه باید بررسی بکند. بنده بارها گفتم که روی فساد سیستماتیک چیزی نمی‌دانم بلکه اعتقاد دارم افرادی با برخی افراد در ارتباطند که یا ترک فعل می‌کنند یا برخی کارها را انجام می‌دهند. چگونه است که برخی حرف‌ها را ندید می‌گیرید؟ چگونه است که از آقایان خسروی و عرب براقی دفاع می‌کنید؟ چه چیزی هست که شما از آنها دفاع می‌کنید؟ من واقعا متأسفم و تاکنون چنین ادبیاتی را ندیده‌ایم.
* کریمی، سمیعی را اخراج کرده بود
درویش: واقعا ایشان وقاحت را به حد اعلا رسانده است! اگر اشتباه نکنم آقای کریمی بود که ایشان را اخراج کرد...
در این لحظه سمیعی به میان صحبت‌های درویش پرید و گفت: این مسائل اصلا به شما چه ربطی دارد؟ من نمی‌فهمم! این حرف‌ها یعنی چی؟ فردا شما را اخراج کنند چه ربطی دارد؟ اولا آقای کریمی نبود و هیئت مدیره بود! نمی‌شود که توهین کنند!
* سمیعی نمی‌داند باید حقوق دیگران را رعایت کند
درویش: ایشان می‌گوید سن من بالا رفته ولی دو ساعت و نیم در زمان خودش درباره حقوق و مسائل حقوقی صحبت کرد ولی انقدر درک ندارد که وقتی به ایشان وقت داده‌اند، باید به طرف مقابل هم وقت داد. به هر حال ایشان عادت کردند و مدلشان اینگونه است. ایشان این دروغ‌ها را گفته که تراکتور و سپاهان (قهرمانی استقلال را) تبریک گفته و بدون اینکه عذرخواهی کند، حرفش را تکرار می‌کند. 
* آقای حقوقدان! خودت، خودت را محکوم کردی!
درویش: اگر هوادار متمول وجود دارد، ایشان بگوید بازیکنی که قراردادش ۱۶ میلیارد بود چگونه شد ۱۶۰ میلیون تومان؟ چه کسی پولش را داد؟
سمیعی: از سازمان لیگ و ارکان قضایی بپرسید.
درویش: پس شما هم بروید قرارداد آقای بیرانوند را از سازمان لیگ بپرسید! خودت، خودت را محکوم می‌کنی! تو که حقوق می‌دانی! شما که بلدی خوب صحبت کنی و به صحبت‌های ما ایراد می‌گیری که مال کشورهای پیشرفته نیست! اینقدر ادب داشته باش که اگر می‌دانی می‌شود از سازمان لیگ پرسید، بروید از سازمان لیگ بپرسید که اگر قرارداد آقای بیرانوند یا فرد دیگری ایراد داشت، آن را در رسانه ملی عنوان کنید که قرارداد این‌ها بیشتر از این‌ها بوده یا افشا نشده است.
* تمام قراردادهایمان افشا شده
ما کوچکترین قراردادمان افشا شده است. همین الان مبین و روشن است. خودشان اول فصل در نامه رسمی اعلام کردند سقف قراردادشان ۳۲۵ میلیارد تومان است. ایشان طبق قانون می‌توانستند ۳۱۰ میلیارد سقف بودجه داشته باشند که محکوم می‌شدند. ولی ببینید به چه راحتی می‌آیند اینجا می‌نشینند و دفاع می‌کنند و جوابی برای این‌ها ندارند. 
* سمیعی از پاسخ به نامه اخراج نکونام طفره رفت
همین الان گفتید که برای برکناری این مربی بزرگ (نکونام) نامه را امضا کرده‌اند یا نه؟ چقدر طفره رفتند که نامه را از کجا آورده‌اید! نامه را از کجا آورده‌ای صورت مسئله را حل نمی‌کند، بگویید که این را امضا کرده‌اید یا نه؟ من کجا با شما خصوصی صحبت کرده‌ام؟ چه رابطه‌ای با شما دارم که با شما خصوصی صحبت کنم که می‌گویید در جمع خصوصی اینگونه صحبت کرده؟ مگر من جایی شما را دیده‌ام که با دیالوگ دیگر با شما صحبت کنم؟ اگر شما فرصت می‌کردید در درجه اول می‌رفتید لهجه‌تان را جراحی بکنید، بهتر بود تا فرافکنی کنید. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم که امشب مجبور شدند این نوع گرامر یا دیالوگ را از ایشان تحمل کنند.
سپس بار دیگر نوبت به سمیعی رسید
* از درویش سن و سالی گذشته!
سمیعی: باز هم توهین باز هم فلان. من واقعا متاسفم. سن و سالی از ایشان گذشته، حداقل ۱۰ جلسه ۷ تا ۸ نفره حضور داشتید که من بوده‌ام. ادبیاتتان همین بود و از این بدتر هم بود. اما شما با بازیکن من مذاکره نداشتید و در آستانه جذبش نبودید. من بازیکنی را مثال زدم که باشگاه استقلال با او مذاکره کرد. پیش‌نویس قرارداد و عدد آماده بود. بالای ۱۰ نفر شاهد بوده است که عدد و رقم این بازیکن چقدر بوده است. آیا شما با بازیکن ما چنین جلسه‌ای داشته‌اید؟ چرا بازیکن‌های دیگر را مثال نزده‌ام؟ این مقداری درک لازم است که چرا من همان یک بازیکن را مثال زدم و بقیه را مثال نزدم. 
* نامه استقلال چه ربطی به درویش دارد؟
اینکه به جای پاسخ دادن به آن، مسائل داخلی استقلال را مثال می‌زنید، خب الان خوب است که من هم مثال بزنم که افرادی در داخل باشگاه پرسپولیس شما را قبول ندارند یا با شما اختلاف دارند؟ این‌ها را چه دلیلی دارد که به من بگویید؟ اصلا نامه باشگاه استقلال به شما چه ارتباطی دارد؟ اصلا شما سمتی در باشگاه استقلال ندارید که درباره این مسائل صحبت کنید! 
* حرکات درویش مثل همیشه پوپولیستی است! 
بحث در مورد بازیکن (سعید مهری) همانی بود که شما شکایت کردید و رکن قضایی آن را بررسی کرد. بنده در مورد قرارداد آقای بیرانوند این موضوع را بیان کردم. شما درباره بازیکن من شکایت کردید و شکایت شما رد شده و رای قطعی که صادر شده را مطرح می‌کنید! یعنی همان حرکات پوپولیستی همیشگی! باز هم تکرار می‌کنم، من هیچ رای قاطعانه‌ای صادر نکردم، فقط از مقامات درخواست کردم که بر اساس شکایت باشگاه استقلال، به قرائن ما ورود بکنند تا یک بار برای همیشه حل بشود. 
* استدعا می‌کنم VAR به فوتبال ایران بیاید
شما نمی‌توانید به ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار بگویید همین است که هست! اینکه بگویید دست در بازی اول و آخر بالا نرفته که نرفته! (گل‌های آفساید پرسپولیس اعلام نشده) اینکه نمی‌شود! باید یک جا پاسخگو شوید، یک جا جواب بدهید! راه حل آن چیست؟ راه حل آن پیگیری قانونی ما است. از آقای تاج که سعی کردند مسابقات عادلانه برگزار شود، استدعا می‌کنم VAR سریع‌تر به فوتبال ایران بیاید که ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات ما را حل می‌کند. درباره قضاوت نهایی، آینده نشان خواهد داد که چه کسانی، چگونه و با چه کارنامه‌ای کار کردند. بعد از رفتن همه ما، نشان خواهد داد که چه ارثی برای باشگاه گذاشته‌ایم.
(و در پایان بخش پایانی صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس را می‌خوانیم)
* اگر سندی از تخلف پرسپولیس دارند، بیاورند
درویش: از شما تشکر می‌کنم که حداقل برای افکار عمومی روشن کردید که چه کسانی اهل سفسطه هستند. من هم از مراجع قضایی و کسانی که تصمیم گیرنده هستند تشکر می‌کنم. درباره قراردادی که بسیار بولد شد، همه حساب‌های قوم و خویش اقوام و نزدیکان آن بازیکن را پیگیری کنند ببینند آیا باشگاه پرسپولیس از جاهای دیگر بیشتر از مبلغی که در قرارداد ایشان که حدود ۱۶ میلیارد تومان است، چیز دیگری واریز شده یا خیر. همه مراجعی که ایشان با آنها ارتباط خوب دارد را بیاورند که آیا قرارداد غیر از این بوده است یا خیر.

نظر شما