شناسهٔ خبر: 66982297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدارس کانکسی در استان بوشهر جمع‌آوری شد

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر گفت: مدارس و کلاس کانکسی در استان بوشهر جمع‌آوری شده است، در مناطق عشایری استان بوشهر ۱۳ سیاه چادر در امر آموزش دانش‌آموزان عشایری فعالیت می‌کند که ساخت مدارس در این نقاط به‌زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابراهیم احمدی صبح امروز در جلسه یکشنبه‌های پاسخگو با مشارکت اصحاب رسانه از تدوین سند چشم‌انداز توسعه ساخت مدرسه در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این سند بر اساس زادوولد، ورودی کلاس اولی به مدارس، مهاجرت مردم، نیاز مناطق 18گانه آموزش و پرورش استان بوشهر در 10 شهرستان برای 6 سال تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تا سال 1406 طرح‌های مدرسه‌سازی در استان بوشهر بر اساس سند تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: 1800 کلاس درس در مدت یادشده ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شود.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر تعداد دانش‌آموزان استان را 255 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر از 246 هزار نفر سال تحصیلی گذشته امسال به 255 هزار نفر رسیده است.

احمدی از رشد 112 درصدی اعتبارات ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: سال قبل 96 درصد اعتبارات این مجموعه تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر با هدف توجه ویژه به زیرساخت‌های آموزشی امسال به‌نام آموزش و پرورش نامگذاری کرده است، گفت: سال جاری به‌نام جهش مدرسه‌سازی تعیین شده و بر این اساس تفاهم‌نامه 2500 میلیارد تومانی با سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس منعقد شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر ادامه داد: از اعتبارات یاد شده یک‌هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و 1500 میلیارد تومان هم از سوی سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس تأمین می‌شود.

احمدی با بیان اینکه مدارس و کلاس کانکسی در استان بوشهر جمع‌آوری شده است، گفت: در مناطق عشایری استان بوشهر 13 سیاه چادر در امر آموزش دانش‌آموزان عشایری فعالیت می‌کند که با مشارکت خیرین ساخت مدارس در این نقاط به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های ساخت مدرسه در نقاط مختلف استان تسریع یافته است، گفت: در این راستا در یک سال قبل 870 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و مسئولیت‌های اجتماعی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/190/

نظر شما