شناسهٔ خبر: 67316443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری ۳۰ جشن بزرگ به‌مناسبت دهه ولایت در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری ۳۰ جشن بزرگ به‌مناسبت دهه ولایت در این منطقه خبر داد و گفت: مشارکت مردم و کانون‌های فرهنگی، روشنگری و شور انتخاباتی در بین شهروندان از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

صاحب‌خبر -

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با همکاری تشکل‌های مردمی و کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج و مساجد برنامه‌های متنوع و مختلفی در دهه ولایت برگزار می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها به صورت عادلانه در ۱۷ محله همراه با ۳۰ جشن بزرگ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: مشارکت مردم و کانون‌های فرهنگی، روشنگری و شور انتخاباتی در بین شهروندان از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

برگزاری ۳۰ جشن بزرگ به مناسبت دهه ولایت در منطقه ۱۰ اصفهان

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: برنامه‌های این دهه با شعار «تا ابد بر این عهدیم» در قالب غرفه‌های فرهنگی، غرفه‌های روشنگری و انتخاباتی است.

وی ادامه داد: چهار جشن بزرگ با عنوان به عشق علی با عنوان ۳۰ جشن در قالب «شکوه غدیر» همراه با جشن‌های دیگر در محلات منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب پرچم با محتوای شعار «تا ابد بر این عهدیم» بر سر در مغازه‌ها و منازل منطقه ۱۰ از دیگر اقدامات اجرایی در این دهه است.

صیرفی‌نژاد گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و مسابقات ورزشی به عنوان جام ولایت برای نوجوانان و جوانان و ارائه هدیه به برگزیدگان از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه اجرا می‌شود.

نظر شما