شناسهٔ خبر: 67316464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر ورزش: تمام تلاش دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های مهم ورزشی است

همدان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: یک‌ هزار و ۹۲۷ پروژه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده و تلاش ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام مهم و بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی عصر شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی سرکان در جمع خبرنگاران افزود: تمام پروژه‌های ورزشی بهره برداری شده، از ارزش بسیاری برخوردار است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و اولویت‌بندی لازم برای تکمیل طرح‌ها انجام شده است.

هاشمی افزود: در بین پروژه‌های در حال اتمام، ورزشگاه‌ها به لحاظ اعتباری و سخت‌افزاری کار را برای ما سخت کرده اما تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌ها را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از زمان حضورم به عنوان وزیر ورزش و جوانان سه هزار و ۵۰۸ پروژه نیمه تمام وجود داشت که در این مدت بالای ۷۰۰ طرح را تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم.

هاشمی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده از دهه‌های ۸۰ و ۹۰ که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در مرحله اجرا داریم که ۱۰۶ پروژه در دستور کار داریم که این هفته آماده بهره برداری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم دقایقی با قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان ورزش تویسرکان پیرامون مشکلات آنها گفت وگو کرد و دستور رسیدگی داد.

همچنین هاشمی از سالن سرپوشیده در جواز این زمین چمن مصنوعی سرکان دیدن کرد و خواستار رسیدگی فوری به مشکلات این سالن شد.

هاشمی توانمندسازی حوزه ورزش در نقاط کم برخوردار را خواستار شد و سرکان و تویسرکان را جزو شهرهای مستعد ورزش کشور نامید.

نظر شما