شناسهٔ خبر: 67316489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دو جسد دیگر سیلاب رودبار پیدا شدند

محدثه مهدوی

بخشدار خورگام از پیداشدن دو جسد دیگر سیلاب روستای برارود خبر داد و گفت: به جهت صعب العبور بودن منطقه اهالی روستا و نیروهای امدادی به صورت پیاده در حال انتقال اجساد هستند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا باقری لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از پیدا شدن دو مفقودی دیگر سیل شامگاه گذشته خبر داد و اظهار کرد: با بسیج همگانی از مردم منطقه و نیروهای امدادی دو جسد دیگر سیلاب در محدوده رودخانه دربندچمبل پیدا و از آّب بیرون کشیده شده‌اند اما به جهت صعب العبور منطقه تعدادی از اهالی روستای برارود به صورت پیاده در مسیر هستند تا اجساد را بازگردانند.

بخشدار خورگام در توضیحات این اتفاق افزود: شامگاه گذشته این سه نفر که با موتور در حال بازگشت به روستا بودند به جهت بارش رگباری باران، متوقف می‌شوند و بر اساس شواهد پس از پارک موتور به تونلی در همان اطراف مراجعه می‌کنند تا از بارش رگباری باران در امان باشند که متاسفانه با شدت گرفتن باران و جاری شدن سیلاب اینها که در تونل بودند دچار سانحه می‌شوند.

وی گفت: جسد اول متعلق به فرد حدودا ۳۷ ساله است که پس از جاری شدن سیل، پس از مسافتی به درختان گیر می‌کند و از روی لباس‌ها ظهر امروز توسط اهالی روستا پیدا می‌شود. اما دو جسد دیگر که حدودا ۱۷ و ۲۳ ساله بودند چون وزن سبک‌تری داشتند با جاری شدن سیل وارد جریان آب می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما