شناسهٔ خبر: 66970833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس و استقلال برای بازی قهرمانی اعلام شد

اوسمار ویرا یازده مرد اصلی آخرین ترکیب فصل خود را انتخاب کرده است.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: اوسمار ویرا یازده مرد اصلی آخرین ترکیب فصل خود را انتخاب کرده است.

سرانجام بازی پایانی لیگ فرا رسید و پرسپولیس که با یک امتیاز بیشتر از استقلال در دو هفته اخیر صدرنشین بوده، سرنوشت قهرمانی را در دست دارد و هواداران پرتعداد این تیم در آزادی امیدوار به قهرمانی تیم‌شان هستند.

یکی از خبرهای نگران کننده پیش از این بازی برای سرخپوشان مصدومیت گئورگی گولسیانی بود اما این ستاره گرجستانی هر طور بود به بازی رسید و در ترکیب اصلی جای گرفت تا سرخ‌ها برای این بازی تنها سعید صادقی را به عنوان غایب داشته باشند.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند قرار گرفته و امیدوار است فصل پر فراز و نشیبش را با ثبت کلین شیت و کمک شایان به سرخ‌ها برای قهرمانی به پایان برساند.

*حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی پرسپولیس برای این مسابقه هستند. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست سرخ‌هاست و عبدالکریم حسن به عنوان دفاع چپ نقش آفرینی می‌کند.

*در خط هافبک پرسپولیس مسعود ریگی کنار سروش رفیعی بازی می‌کند و وظیفه مهمی در این بازی حساس برای محکم کردن کمربند میانی پرسپولیس دارند.

*اوستون ارونوف و مهدی ترابی دو وینگر سرعتی پرسپولیس هستند که مثل بازی‌های قبلی با اضافه شدن به باکس به خط حمله کمک خواهند کرد.

*در خط حمله پرسپولیس امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه بازی می‌کند و می‌تواند در پایان بازی برای دومین سال متوالی به عنوان کاپیتان اول سرخ‌ها جام را بالای سر ببرد. در نوک خط حمله پرسپولیس نیز عیسی آل کثیر، بهترین گلزن فصل سرخپوشان بازی می‌کند و امیدوار به گلزنی است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب پرسپولیس و استقلال برای بازی قهرمانی اعلام شد

استقلال نیز با یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، در آخرین هفته لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود.

جواد نکونام برای این مسابقه مجبور به یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش شده است. ایمان سلیمی به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده و امید حامدی فر جانشین او در ترکیب اصلی شده است.

* دو هدف بزرگ سیدحسین در بازی امروز

کاپیتان استقلال علاوه بر قهرمانی، برای کسب عنوان دستکش طلایی نیز رقابت غیرمستقیمی با حسین پورحمیدی دارد. سیدحسین که با هفده کلین شیت رقابت جذابی با گلر تراکتور دارد، امیدوار است در پایان بازی‌های امروز، هم جام قهرمانی و هم دستکش طلایی را به خود اختصاص دهد.

* حامدی فر به جای سلیمی

ایمان سلیمی این بازی را از دست داده و دست نکونام برای انتخاب جانشین او با توجه به مصدومیت مرادمند و سهرابیان بسته بود. در نهایت کادرفنی تصمیم گرفت تا از امید حامدی فر در این پست استفاده کند. روزبه چشمی درست به مانند سایر مسابقات، امروز نیز در خط دفاعی به میدان می‌رود. رافائل سیلوا دیگر مدافع استقلال در بازی حساس امروز آبی پوشان است.

* جلالی گوی سبقت را از آلوز می‌رباید؟

علاوه بر انگیزه برای کسب قهرمانی، ابوالفضل جلالی تلاش می‌کند تا بتواند با دادن پاس گل به هم تیمی‌هایش در بازی امروز، عناوین بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند و ریکاردو آلوز را از سر راه بردارد. او در سمت چپ استقلال بازی می‌کند و در سمت راست نیز به مانند سایر مسابقات، شاهد حضور صالح حردانی خواهیم بود.

* خط هافبک بدون تغییر

زبیر نیک نفس که به مهره‌ای ثابت در مرکز میدان تبدیل شده، امروز در پست هافبک دفاعی برای استقلال بازی می‌کند. جلوتر از او، مهره همیشه مورد اعتماد نکونام یعنی آرش رضاوند حضور دارد و تلاش می‌کند در آخرین بازی فصل برای تیمش مثمر ثمر واقع شود. در کنار او نیز ستاره تأثیرگذار ازبکستانی به میدان می‌رود. جلال الدین ماشاریپوف که یک خرید خوب زمستانی برای استقلال بود، دیگر هافبک تهاجمی آبی‌هاست.

* طلسم مهرداد در دستگردی می‌شکند؟

مهرداد محمدی در این فصل هرگز نتوانست خارج از ورزشگاه آزادی برای استقلال گلزنی کند و امروز آخرین شانس او برای شکستن این طلسم است. گوستاوو بلانکو نیز که هفته قبل یک پاس گل طلایی به روزبه چشمی داد، در اندیشه گلزنی برای استقلال است.

ترکیب پرسپولیس و استقلال برای بازی قهرمانی اعلام شد

 

 

پ

نظر شما