شناسهٔ خبر: 66959252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده- فینال لیگ بیست و سوم آغاز شد!

در فاصله بیشتر از 24 ساعت تا آغاز بازی‌های همزمان هفته پایانی لیگ برتر، حواشی این روز سرنوشت‌ساز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که تکلیف قهرمان و تیم سقوط کننده مشخص خواهد شد، همه چشم‌ها به پایتخت دوخته شده است. جایی که پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی و پیکان تهران برای بقا وارد زمین خواهند شد و در استادیوم آزادی یا دستگردی، جشن قهرمانی به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که ظهر امروز سالن نشست خبری سازمان لیگ، ساعات شلوغ و جذابی را با حضور جواد نکونام، رضا عنایتی، اوسمار ویه را و محرم نویدکیا پشت سر گذاشت و با اظهارات آنها حواشی روز پایانی لیگ برتر وارد دور جدیدی شد. جایی که نویدکیا و عنایتی از انگیزه تیم خود برای حضور در مقابل پرسپولیس و استقلال صحبت کردند و اوسمار و نکونام نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خبرنگاران ما که خود را آماده یک روز سخت، شلوغ و پرخبر می‌کنند، از همین حالا و در یک باکس زنده به پوشش حواشی خواهند پرداخت. در این صفحه که به صورت مرتب با اخبار لحظه به لحظه تکمیل می‌شود، ما را همراهی کنید.

پوشش زنده خبری

12 خرداد 1403 ساعت 09:35

سرمربی سپاهان درباره پیش‌بینی قهرمان این فصل، تصریح کرد: اگر می‌توانستم آینده را پیش‌بینی کنم، نتیجه بازی فردای خودمان را پیش‌بینی می‌کردم.

12 خرداد 1403 ساعت 09:35

مرتضی کرمانی مقدم:

پرسپولیس بازی راحتی برابر مس رفسنجان نخواهد داشت، البته بازی سخت پرسپولیس برابر شمس آذر بود که سربلند بیرون آمد و قهرمانی خود را تا ۹۰ درصد تثبیت کرد. مس رفسنجان نیز از زمانی که نویدکیا آمده تغییراتی در این تیم ایجاد شده و نتایج خوبی کسب کرده است. یقین دارم در این دیدار بازیکنان پرسپولیس هرچه در توان دارند را خواهند گذاشت تا با برتری مقابل این تیم جشن قهرمانی خود را در آزادی بگیرند.

12 خرداد 1403 ساعت 09:34

پیکان شرایط ایده‌آلی ندارد و باخت ممکن است برای این تیم خطرناک باشد. تیم جوان و دونده‌ای دارد و شرایط جدولی برای این تیم خطرناک است و با چنگ و دندان تلاش می‌کنند خود را در لیگ حفظ کنند. البته این شرایط برای استقلال بد نیست و ما راحت‌تر می‌توانیم برابر چنین تیمی نتیجه بگیریم، این که عقب و یا بسته بازی کنند خوب نیست باید برابر چنین تیمی زود گل بزنیم تا با به هم زدن خط دفاعی پیکان بتوانیم به گل‌های دیگری نیز دست پیدا کنیم. به هر صورت استقلال بازی سختی برابر پیکان خواهد داشت. (بهتاش فریبا - ایسنا)

12 خرداد 1403 ساعت 09:33

با اعلام رسمی فدراسیون، مرتضی مدیحی و سهیل آرحیمی ناظران انضباطی ویژه بازی پرسپولیس و استقلال خواهند بود.

12 خرداد 1403 ساعت 09:00

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز کشور تیتر یک خود را به روز پایانی لیگ برتر و تلاش پرسپولیس و استقلال برای جام قهرمانی اختصاص دادند.

12 خرداد 1403 ساعت 08:58

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر

12 خرداد 1403 ساعت 08:57

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان: 

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، امید حامدی‌فر، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

12 خرداد 1403 ساعت 01:23

بامداد امروز ورزشگاه آزادی محل ساخت استیج قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بود.

12 خرداد 1403 ساعت 00:48

 

اختصاصی: استیج قهرمانی لیگ برتر در بخشی از استادیوم آزادی ساخته می‌شود.

12 خرداد 1403 ساعت 00:44

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی و عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورنوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

 

نظر شما