شناسهٔ خبر: 66955601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت حامدی‌فر به خط دفاعی

ترکیب احتمالی استقلال، آخرین امیدها در اکباتان

استقلال با حداقل یک تغییر اجباری در ترکیب خود نسبت به بازی قبل، با پیکان روبرو خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که آبی‌ها روی کاغذ از شانس کمی برای قهرمانی برخوردار هستند اما در فوتبال هر اتفاقی شدنی است و استقلال نیز امیدوار است تا در استادیوم آزادی معجزه رخ داده و پرسپولیس برابر مس رفسنجان متوقف شود. اتفاقی که رخ دادن آن اگر با پیروزی تیم نکونام همراه شود، آنها به قهرمانی لیگ دست پیدا خواهند کرد.

جواد نکونام برای این مسابقه مجبور است حداقل یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند. ایمان سلیمی این مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و کادرفنی آبی‌ها باید جانشین مناسبی برای این بازیکن را در ترکیب تیمش قرار دهد.

* آخرین نبرد فصل برای سیدحسین، با رسیدن به دو هدف بزرگ است. او به همراه حسین پورحمیدی با هفده کلین شیت، در صدر برترین گلرهای لیگ قرار دارد و تلاش می‌کند تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش و احتمال دریافت گل از سوی تراکتور در آبادان، دستکش طلایی فصل را از آن خود کند.

2028377

* ایمان سلیمی این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده و از آنجایی که مرادمند و سهرابیان نیز به این بازی نمی‌رسند، احتمالا نکونام از امید حامدی فر در سمت راست خط دفاعی سه نفره استفاده خواهد کرد. روزبه چشمی در این مسابقه نیز وظیفه رهبری خط دفاعی را برعهده خواهد داشت و رافائل سیلوا نیز سومین مدافع آبی‌هاست.

2021654

* در سمت راست، باز هم اعتماد کادرفنی به صالح حردانی است و او امیدوار است که در هفته پایانی لیگ بتواند باز هم برای تیمش بدرخشد. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی بازی خواهد کرد. او نیز برای یک عنوان فردی تلاش می‌کند و می‌خواهد جایزه بهترین پاسور لیگ را از آن خود کند.

2019033

* زبیر نیک نفس که پس از مصدومیت مهدی پور به مهره ثابتی در خط میانی استقلال تبدیل شده، هافبک دفاعی استقلال در این مسابقه حساس است. جلوتر از او نیز آرش رضاوند بازی می‌کند که برای بیست و نهمین بار در این فصل، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی نیز دیگر هافبک تهاجمی تیم نکونام است که وظیفه تغذیه مهاجمان تیم را برعهده خواهد داشت.

2019648

* استقلال همچون دیدارهای قبلی، باز هم با دو مهاجم بازی می کند. مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در بازی های قبلی در امر گلزنی ناکام بوده اند و حالا در آخرین بازی فصل، تلاش می کنند تا بتوانند لیگ امسال را با گلزنی به پایان برسانند.

2021936

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان: 
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، امید حامدی‌فر، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

نظر شما