شناسهٔ خبر: 66957728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

تیم فوتبال استقلال تهران در مهم‌ترین بازی فصل خود در هفته پایانی لیگ‌برتر، امشب میهمان پیکان تهران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب _شنبه دوازدهم خرداد_ در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه پاس‌قوامین اکباتان تهران رودرروی پیکان تهران قرار خواهد گرفت. در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پیکان تهران را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد:

سیدحسین حسینی در کنار حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز با ثبت ۱۷ کلین‌شیت تا به‌اینجای بازی‌های فصل لیگ‌برتر در صدر جدول برترین گلرهای لیگ قرار دارد و به‌طور قطع در مصاف با پیکان تهران تلاش می‌کند تا با بسته نگه‌داشتن دروازه تیم خود و احتمال دریافت گل از سوی تراکتور در آبادان، دستکش طلایی فصل را از آن خود کند و از طرفی در صورت توقف پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بتواند عنوان برترین دروازه‌بان فصل را با قهرمانی در لیگ‌برتر جشن بگیرد.

علامت سوال در ترکیب استقلال احتمالاً حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان در خط دفاعی است که هر دو مدتی مصدوم بودند اما حالا شرایط بازی دارند. در بازی قبل روزبه چشمی به‌همراه سیلوا و سلیمی در زمین حضور پیدا کرد و ایمان سلیمی این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده و از آنجا که مرادمند و سهرابیان نیز به این بازی نمی‌رسند، احتمالاً نکونام از امید حامدی‌فر در سمت راست خط دفاعی سه‌نفره استفاده خواهد کرد. روزبه چشمی در این مسابقه نیز وظیفه رهبری خط دفاعی را برعهده خواهد داشت و رافائل سیلوا نیز سومین مدافع آبی‌هاست. در سمت راست، باز هم اعتماد کادر فنی به صالح حردانی است و او امیدوار است که در هفته پایانی لیگ بتواند باز هم برای تیمش بدرخشد. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی بازی خواهد کرد. او نیز برای یک عنوان فردی تلاش می‌کند و می‌خواهد جایزه بهترین پاسور لیگ را از آن خود کند.

استقلال با مصدومیت مهدی مهدی‌پور مجبور به تغییر آرایش خود در زمین مسابقه شد. موضوعی که البته از همان بازی‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم آغاز شده بود اما آسیب‌دیدگی هافبک اصفهانی دست نکونام را خالی‌تر از قبل کرد. با این وجود زبیر نیک‌نفس که پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به مهره ثابت در خط میانی استقلال تبدیل شده، هافبک دفاعی استقلال در این مسابقه حساس است. جلوتر از او نیز آرش رضاوند بازی می‌کند که برای بیست‌ونهمین بار در این فصل، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی نیز دیگر هافبک تهاجمی تیم نکونام است که وظیفه تغذیه مهاجمان تیم را برعهده خواهد داشت.

استقلال همچون دیدارهای قبلی، باز هم با دو مهاجم بازی می‌کند. مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در بازی‌های قبلی در امر گلزنی ناکام بوده‌اند و حالا در آخرین بازی فصل، تلاش می‌کنند تا بتوانند لیگ امسال را با گلزنی به پایان برسانند. مهاجم بلندقامت آرژانتینی که گل‌های حساسی را در بازی‌های اخیر به ثمر رسانده است، امروز نیز امید اصلی گلزنی تیمش به‌شمار می‌رود و در کنار او، شاهد حضور مهرداد محمدی هستیم و باید دید عملکرد این زوج ایرانی-خارجی در برابر خط دفاعی پیکان چگونه خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، امید حامدی‌فر، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

انتهای پیام/

نظر شما