شناسهٔ خبر: 66970962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ترکیب استقلال با امید به خلق یک معجزه

استقلال با یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، در آخرین هفته لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره هفته پایانی لیگ برتر از راه رسید و استقلال برای زنده نگه داشتن اندک شانس‌هایش جهت کسب عنوان قهرمانی، در استادیوم خالی از تماشاگر دستگردی به مصاف پیکان می‌رود. آبی پوشان نیازمند توقف پرسپولیس در آزادی هستند تا در صورت پیروزی برابر خودروسازان، به قهرمانی دست یابند.

جواد نکونام برای این مسابقه مجبور به یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش شده است. ایمان سلیمی به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده و امید حامدی فر جانشین او در ترکیب اصلی شده است.

* دو هدف بزرگ سیدحسین در بازی امروز

کاپیتان استقلال علاوه بر قهرمانی، برای کسب عنوان دستکش طلایی نیز رقابت غیرمستقیمی با حسین پورحمیدی دارد. سیدحسین که با هفده کلین شیت رقابت جذابی با گلر تراکتور دارد، امیدوار است در پایان بازی‌های امروز، هم جام قهرمانی و هم دستکش طلایی را به خود اختصاص دهد.

* حامدی فر به جای سلیمی

ایمان سلیمی این بازی را از دست داده و دست نکونام برای انتخاب جانشین او با توجه به مصدومیت مرادمند و سهرابیان بسته بود. در نهایت کادرفنی تصمیم گرفت تا از امید حامدی فر در این پست استفاده کند. روزبه چشمی درست به مانند سایر مسابقات، امروز نیز در خط دفاعی به میدان می‌رود. رافائل سیلوا دیگر مدافع استقلال در بازی حساس امروز آبی پوشان است.

* جلالی گوی سبقت را از آلوز می‌رباید؟

علاوه بر انگیزه برای کسب قهرمانی، ابوالفضل جلالی تلاش می‌کند تا بتواند با دادن پاس گل به هم تیمی‌هایش در بازی امروز، عناوین بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند و ریکاردو آلوز را از سر راه بردارد. او در سمت چپ استقلال بازی می‌کند و در سمت راست نیز به مانند سایر مسابقات، شاهد حضور صالح حردانی خواهیم بود.

* خط هافبک بدون تغییر

زبیر نیک نفس که به مهره‌ای ثابت در مرکز میدان تبدیل شده، امروز در پست هافبک دفاعی برای استقلال بازی می‌کند. جلوتر از او، مهره همیشه مورد اعتماد نکونام یعنی آرش رضاوند حضور دارد و تلاش می‌کند در آخرین بازی فصل برای تیمش مثمر ثمر واقع شود. در کنار او نیز ستاره تأثیرگذار ازبکستانی به میدان می‌رود. جلال الدین ماشاریپوف که یک خرید خوب زمستانی برای استقلال بود، دیگر هافبک تهاجمی آبی‌هاست.

* طلسم مهرداد در دستگردی می‌شکند؟

مهرداد محمدی در این فصل هرگز نتوانست خارج از ورزشگاه آزادی برای استقلال گلزنی کند و امروز آخرین شانس او برای شکستن این طلسم است. گوستاوو بلانکو نیز که هفته قبل یک پاس گل طلایی به روزبه چشمی داد، در اندیشه گلزنی برای استقلال است.

ترکیب استقلال برای دیدار با پیکان:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – امید حامدی فر – ابوالفضل جلالی – صالح حردانی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

نظر شما