شناسهٔ خبر: 66970972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس برای بازی قهرمانی اعلام شد

اوسمار وی را یازده مرد اصلی آخرین ترکیب فصل خود را انتخاب کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام بازی پایانی لیگ فرا رسید و پرسپولیس که با یک امتیاز بیشتر از استقلال در دو هفته اخیر صدرنشین بوده، سرنوشت قهرمانی را در دست دارد و هواداران پرتعداد این تیم در آزادی امیدوار به قهرمانی تیم‌شان هستند.

یکی از خبرهای نگران کننده پیش از این بازی برای سرخپوشان مصدومیت گئورگی گولسیانی بود اما این ستاره گرجستانی هر طور بود به بازی رسید و در ترکیب اصلی جای گرفت تا سرخ‌ها برای این بازی تنها سعید صادقی را به عنوان غایب داشته باشند.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند قرار گرفته و امیدوار است فصل پر فراز و نشیبش را با ثبت کلین شیت و کمک شایان به سرخ‌ها برای قهرمانی به پایان برساند.

*حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی پرسپولیس برای این مسابقه هستند. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست سرخ‌هاست و عبدالکریم حسن به عنوان دفاع چپ نقش آفرینی می‌کند.

*در خط هافبک پرسپولیس مسعود ریگی کنار سروش رفیعی بازی می‌کند و وظیفه مهمی در این بازی حساس برای محکم کردن کمربند میانی پرسپولیس دارند.

*اوستون ارونوف و مهدی ترابی دو وینگر سرعتی پرسپولیس هستند که مثل بازی‌های قبلی با اضافه شدن به باکس به خط حمله کمک خواهند کرد.

*در خط حمله پرسپولیس امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه بازی می‌کند و می‌تواند در پایان بازی برای دومین سال متوالی به عنوان کاپیتان اول سرخ‌ها جام را بالای سر ببرد. در نوک خط حمله پرسپولیس نیز عیسی آل کثیر، بهترین گلزن فصل سرخپوشان بازی می‌کند و امیدوار به گلزنی است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

 

نظر شما