شناسهٔ خبر: 66966684 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۹ به بهره برداری رسید

طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۹ امروز همزمان با بیست و چهارمین پویش امید و افتخار به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

**طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۹ به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: احداث جاده روستای دانگه و امامزاده سه برادران، لوله گذاری و جمع آوری آب‌های سطحی خیابان‌های پوریای ولی و سهیل مرکزی، مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی بهشت و اصلاح هندسی، بازگشایی و اتصال خیابان خلازیر جنوبی به کندرو بزرگراه آزادگان و احداث میدان طرح‌هایی است که به بهره برداری رسید.

حسین اخگرپور، افزود: لوله گذاری شبکه آب‌های سطحی خیابان پوریای ولی از جمله طرح‌هایی است که آبگرفتگی آن بیش از ۱۰ سال دغدغه مردم این محله بود.

وی گفت: عملیات احداث جاده امامزاده سه برادران که پیش از این جاده خاکی بود با انجام زیرسازی و آسفالت به طول یک کیلومتر صورت گرفت و جاده روستای دانگه نیز به طول ۳۰۰ متر با ۶۰۰ تن آسفالت احداث شد.

آقای اخگر پور افزود: عملیات بهسازی و ساماندهی خیابان خلازیر درمرحله دوم و بهسازی خیابان سهیل نیز انجام شد.

وی گفت: ضایعاتی‌های این محدوده مشکلات زیست محیطی و آسیب‌های اجتماعی ایجاد کرده بودند که بازگشایی این خیابان و تامین نور در آن، عمده معضلات زیست محیطی و اجتماعی آن را رفع کرده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران تصریح کرد: خیابان سهیل مرکزی در سال‌های گذشته به علت نبود وجود شبکه فاضلاب و اتصال آن به الگوی شهری و روان بودن فاضلاب در نهر‌ها باعث مشکلات زیست محیطی و نارضایتی‌های مردمی شده بود که یک کیلومتر لوله گذاری فاضلاب این خیابان انجام شد.

آقای اخگر پور گفت: تلاش می‌شود ادامه لوله گذاری و اتصال فاضلاب‌های ناحیه ۳ منطقه به تصفیه خانه خلیج فارس در مرحله دوم در هفته‌های آینده به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: بهسازی و مسقف سازی و مرمت پایانه بهشت از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد و امیدواریم با توجه به برنامه‌های مدیریت شهری در بحث برقی سازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی بتوانیم خدمات ویژه‌ای از طریق این پایانه به شهروندان ارائه کنیم.

نظر شما