شناسهٔ خبر: 66964758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهره‌برداری جاده روستای دانگه و امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ تهران

شهردار منطقه ۱۹ از بهره‌برداری جاده روستای دانگه و امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ خبر داد. شهردار منطقه ۱۹ از بهره‌برداری جاده روستای دانگه و امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۹ گفت: امروز در قالب یکصد و بیست و چهارمین پویش امید و افتخار، پروژه‌هایی را به بهره‌برداری می‌رسانیم که از دغدغه‌های شهروندان منطقه در سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بوده است. بی‌تردید خدمت در مناطق محرومی همچون منطقه ۱۹ توفیقی است که امروز نصیب خدمتگزاران مردم شده است.

وی افزود: در پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد لوله‌گذاری شبکه آب‌های سطحی خیابان پوریای ولی انجام شده که ۱۰ سال بود به دلیل اختلاف سطح مغازه‌ها و خیابان شهروندان این منطقه شاهد آبگرفتگی هنگام بارش‌ها بودند. خوشبختانه این پروژه به سرانجام رسید تا یکی از معضلات منطقه حل و فصل شود. همچنین بحث عملیات احداث جاده امامزاده سه برادران که پیشتر خاکی بود با همکاری معاونت عمران و پس از انجام زیرسازی به طول یک کیلومتر با استفاده از ۲۵۰۰ تُن آسفالت انجام شد.

اخگرپور ادامه داد: جاده روستای دانگه به طول ۳۰۰ متر در عرض ۱۱ متر با استفاده از ۶۰۰ تن آسفالت اجرایی شده است. امامزاده سه برادران در منطقه ۱۹ به عنوان محلی برای ایجاد جاذبه گردشگری فرصت خوبی را فراهم می‌کند به شکلی که احداث این جاده علاوه بر خدمت به زوار، موجب ایجاد گردشگری در حومه شهر تهران با نگاه گردشگری طبیعی و زیارتی خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بهسازی خیابان خلازیر در فاز دوم که اتصال خیابان سهیل به کندرو آزادگان را فراهم می‌کند، اشاره کرد و افزود: در سنوات گذشته با وجود ضایعاتی‌ها معضلاتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در این محدوده شکل گرفته بود که با تلاش همکارانم این خیابان بازگشایی شد و بحث نور آن نیز همزمان تأمین شد و خوشبختانه در حال حاضر عمده معضلات زیست‌ محیطی و اجتماعی آن حل شده است.

اخگرپور ادامه داد: خیابان سهیل مرکزی با توجه به اینکه شبکه فاضلاب خانگی نداشت، فاضلاب‌ها در جوی‌ها روان بود که با ایجاد معضلات بسیار موجب نارضایتی شهروندان این محدوده شده بود؛ لذا لوله‌گذاری این قسمت به طول یک کیلومتر انجام شد و خوشبختانه رضایت شهروندان را به همراه داشته است. امیدواریم ادامه لوله‌ گذاری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و اتصال آن به تصفیه‌خانه خلیج فارس نیز به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: بحث بهسازی و مسقف‌سازی پایانه بهشت در منطقه نیز امروز به بهره‌برداری می‌رسد، پروژه‌ای که پایانه ۲۵۰۰ متری این منطقه را با ۶۰۰ متر مسقف‌سازی برای شهروندان دسترسی به حمل‌ونقل عمومی بهتری را فراهم می‌کند. مردم محلات مختلف منطقه شامل خانی‌آباد جنوبی از این پایانه استفاده می‌کنند که قطعا با نوسازی و برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی خدمات ویژه‌تر و شایسته‌تری را می‌توانیم به شهروندان ارائه کنیم.

 انتهای پیام/

نظر شما