شناسهٔ خبر: 66953831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دقیقی: تیم شایسته‌ای در این فصل بودیم

سرمربی شمس‌آذر قزوین با اشاره به دو بازی اخیر این تیم گفت: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور هم شد. در بازی مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و تیم ما در ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در آخرین هفته لیگ‌برتر، اظهار کرد: آخرین تقابل ما در فصل با سپاهان و در شهر تاریخی اصفهان است. چند هفته‌ای است که سپاهان خوب نتیجه می‌گیرد. تیم پرمهره با تنوع تاکتیکی بالا است و در هر پست بازیکن خوب دارد و به سرمربی امکان استراحت دادن به برخی بازیکنان می‌دهد.

وی با اشاره به بازی این تیم مقابل سرخابی‌ها افزود: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور شد. تیم ما مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خورد و ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند. 

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: تیم شایسته‌ای در این فصل بودیم. با تمام چالش‌ها و در بازی‌های بزرگ خودمان را ثبت کردیم و رتبه پنجم واقعی را تا الان کسب کرده‌ایم. این تیم شایستگی بخشودگی است، همانطور که سپاهان و پرسپولیس هم بخشیده شدند. امیدوارم در جدول مجازی هم با برگشت امتیاز به جایگاه پنجم برسیم.

سرمربی شمس‌آذر در خصوص حواشی فوتبال و اعتراضات تیم‌های بالانشین گفت: گفته می‌شود که فوتبال پاک نیست، مگر جاهای دیگر پاک است؟ باید هر کسی از خود شروع کند تا کشور ما موفق‌تر شود، من کار خود را انجام می‌دهم، در هفته ای که گذشت خیلی اذیت شدم؛ اما برای رسیدن به موفقیت نباید برای حاشیه وقت بگذارید، کار خود را انجام دادم و ثمره آن را گرفتم.

دقیقی با رد شایعه پیشنهاد سپاهان گفت: صحبتی به طور رسمی با سپاهان نداشتم، مربیان خارجی آمدنشان آسان است و رفتنشان خیلی سخت است، امیدوارم فرصت برای مربی هایی که واقعا تلاش می‌کنند فراهم شود، مورایس مربی با سابقه جهانی است.

او ادامه داد: اگر کسی که از همه چیز گلایه می‌کند، جای من بود چه‌کار می‌کرد، وقتی تیم را پنجم می‌کنم باید جای بهتری بروم یا تیم خودم حمایت بیشتری شود و از مسوولان استان قزوین این انتظار را دارم. سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر در پایان گفت: تیم با کیفیتی بودیم، اما قول تاثیرگذاری در سرنوشت قهرمانی را نداده بودیم، مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذشتیم؛ از هر کسی که با کلام یا رفتار خود در فصل جاری آن‌ها را آزردم، عذرخواهی ‌می‌کنم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما