شناسهٔ خبر: 66953762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دقیقی: مریی خارجی آمدنش آسان و رفتنش خیلی سخت است

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: صحبتی با سپاهان نداشتم، مریی خارجی آمدنش آسان و رفتنش خیلی سخت است، امیدوارم فرصت برای مربی‌هایی که واقعا تلاش می‌کنند فراهم شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: قزوین هم مانند اصفهان جزو استان‌های تاریخی ایران است، در استانی با انسان‌های شریف هستیم، سپاهان تیم پر هوادارا با امکانات خوب است. 

وی افزود: تیم مورایس خوب نتیجه می‌گیرد و چند برد متوالی دارد، تیم پر مهره با تنوع تاکتیکی بالا است و در هر پست بازیکن خوب دارد و در فشار باز‌ی‌ها این فرصت را دارد که به بازیکن استراحت بدهد. 

دقیقی تصریح کرد: بازی پرفشار برای تیم‌های پولدار منافع خوبی را دارد؛ در حال حاضر تیم پنجم هستیم، ما امتیازات آن را کسب کردیم، در دیدار‌های بزرگ‌های خودشان را ثابت کردند، این بازیکنان غالب بر ۸۰ درصد سال نخست خود را پشت سر گذاشتند. 

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: هر کسی روش کاری خاص خود را دارد، نمی‌توان اسمی آورد تا تیمی ناراحت نشود، باید از نظر فرهنگی در بحث هواداری فوتبال رشد کنیم؛ نباید خیلی به حواشی فوتبالی و مباحث داوری توجه کنیم، چون اگر درگیر این موضوعات شویم نمی‌توانیم روی کار خود تمرکز کنیم. 

وی ادامه داد: سپاهان در ابتدای فصل با اختلاف از تیم‌های دیگر پیش بود؛ به قول زنده‌یاد ناصر حجازی، اگر فوتبال پاک نیست، مگر جا‌های دیگر پاک است؟ باید هر کسی از خود شروع کند تا کشور ما موفق‌تر شود، کار خود را انجام می‌دهم، در هفته‌ای که گذشت خیلی اذیت شدم؛ تبریک، تشکر و عذرخواهی ما به شکل‌های متفاوتی برداشت شد، کار خود را انجام دادم و ثمره آن را گرفتم.

دقیقی در خصوص شایعات پیشنهاد سپاهان گفت: نه صحبتی با سپاهان نداشتم، مریی خارجی آمدنش آسان است و رفتنش خیلی سخت است، امیدوارم فرصت برای مربی‌هایی که واقعا تلاش می‌کنند فراهم شود، مورایس مربی با سابقه جهانی است، اما اگر کسی که از همه چیز گلایه می‌کند، جای من بود چه‌کار می‌کرد، وقتی تیم را پنجم می‌کنم باید جای بهتری بروم یا تیم نودم حمایت بیشتری شود و از مسوولان استان قزوین این انتظار را دارم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر در پایان گفت: تیم با کیفیتی بودیم، اما قول تاثیرگذاری در سرنوشت قهرمانی را نداده بودیم، مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذشتیم؛ از هر کسی که با کلام یا رفتار خود در فصل جاری آن‌ها را آزردم، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما