شناسهٔ خبر: 67283770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انگاپت: مقابل ایران بازی بزرگ و سختی داریم

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است و هر بار که مقابل این تیم بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ار‌وین انگاپت در آستانه دیدار ایران و فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: هر بار که مقابل ایران بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی داریم. فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی هستند و بازیکنان جوان خیلی خوبی دارند. بازی جذابی خواهد بود.

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه در پاسخ به پرسشی درباره قهرمان لیگ ملت‌ها 2024 عنوان کرد: نمی‌دانم، پیش بینی خیلی سخت است. همه می‌دانند قبل از المپیک هستیم پس همه تیم‌ها در یک سطح انرژی بازی نمی‌کنند اما در نهایت در لهستان هشت تیمی که بهتر هستند حضور خواهند داشت و واقعاً بازی کردن مقابل آنها قبل از المپیک جذاب خواهد بود.

انگاپت درباره پیش بینی تعداد بردهای فرانسه در لیگ ملت‌ها گفت: نمی‌دانم اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم هر چند خیلی سخت خواهد بود. مسابقه با آلمان را واگذار کردیم برابر ایران، ژاپن و برزیل در هفته سوم بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم. اما بهترین خودمان را ارائه می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، اروین انگاپت در هفته سوم و پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌ها برای فرانسه بازی نخواهد کرد. تیم ملی ایران از ساعت 6:30 صبح فردا جمعه با فرانسه در شهر پاسای فیلیپین روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما