شناسهٔ خبر: 67284287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴

جیانی: بازیکنان ایران سطح خوبی دارند/ انگاپت: بازی جذابی را پیش رو داریم

سرمربی و بازیکن مطرح فرانسه درباره بازی مقابل ایران در لیگ ملت های والیبال 2024 صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ ار‌وین انگاپت در آستانه دیدار ایران و فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: هر بار که مقابل ایران بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی داریم. فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی هستند. بازیکنان جوان خیلی خوبی دارند. جو خوبی در تیم هست مثل تیم فرانسه و بازی جذابی خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره قهرمان لیگ ملت‌ها 2024 گفت: نمی دانم و پیش بینی خیلی سخت است. همه می‌دانند قبل از المپیک هستیم پس همه تیم‌ها در یک سطح انرژی بازی نمی‌کنند اما در نهایت در لهستان هشت تیمی که بهتر هستند حضور خواهند داشت و واقعا بازی کردن مقابل آن‌ها قبل از المپیک جذاب خواهد بود.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه درباره پیش بینی تعداد بردهای فرانسه در لیگ ملت‌ها هم گفت: نمی دانم اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم هر چند خیلی سخت خواهد بود. مسابقه با آلمان را واگذار کردیم برابر ایران، ژاپن و برزیل در هفته سوم بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم. اما بهترین خودمان را ارائه می‌دهیم.

 

آندرا جیانی در آستانه دیدار ایران و فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها، درباره تیم ملی ایران افزود: نظر مثبتی نسبت به این تیم دارم. به این خاطر که فرهنگ و ساختار آموزش والیبال ایران بسیار سطح بالاست. بازیکنان جوانی در والیبال ایران فعال هستند و سطح خوبی هم دارند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره پیش بینی قهرمان مسابقات والیبال المپیک پاریس گفت: جواب دادن به‌ این سوال خیلی سخت است. این مسابقات با بقیه مسابقات فرق دارد. حدودا 10 تیم توانایی رسیدن به مدال را دارند. رقابت برای همه بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه تصریح کرد: دور اول مسابقات المپیک هم سخت است چرا که چهار تیم سطح بالا در هر گروه حضور دارند و فقط دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. به نظرم فقط باید به تیم خودمان فکر و برای پیشرفت بازیکنان تلاش کنیم.

جیانی درباره حواشی مطرح شده درباره استفان بویر و مصدومیت این بازیکن، افزود: مصدومیت این بازیکن بحث خیلی مهمی است. تیم ملی فرانسه با یک قطر پاسور دیگر شروع کرد و فکر می‌کنم برای بازی های المپیک آماده هستیم. خیلی ناراحتم از وضعیتی که برای او (بویر) پیش آمده، اما در ورزش این اتفاق طبیعی است. باید به بهترین تیم خودمان فکر کنیم.

 

 

نظر شما