شناسهٔ خبر: 67283740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

این بازیکن آرژانتینی نمی‌خواهد به ایران برگردد!

مهاجم سوری-آرژانتینی فولادی‌ها درخواست جدایی از این باشگاه را ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از  "ورزش سه"، ابراهیم حصار مهاجم دوملیتی که در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم به فولاد خوزستان پیوست و یکی از خارجی‌های خوب قرمزپوشان اهوازی بود.

حصار در نیم فصل لیگ گذشته قراردادی 1.5 ساله با فولاد امضا کرد و توانست بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام بدهد. این بازیکن آرژانتینی- سوری اما با وجود اینکه یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارد، اما تمایلی به بازگشت به ایران ندارد و درخواست جدایی داده است.

وینگر–مهاجم فولادی‌ها که در عضویت تیم ملی سوریه هم هست با نظر ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی سابق فولاد به این تیم پیوست، اما بعد از جدایی مارتینز برای این تیم زیر نظر عبدالله ویسی بازی کرد.

 حصار که در اواخر فصل گذشته نیز از علاقه‌اش برای جدایی از فولاد صحبت‌هایی به میان آورده بود، این روزها برای استراحت به آرژانتین رفته و حالا از کشور خود به مسئولان فولاد پیغام فرستاده که قصد جدایی دارد و نمی‌خواهد به ایران برگردد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه فولاد دستخوش تغییرات مدیریتی شده و از طرف دیگر هنوز سرمربی این تیم برای فصل جدید مشخص نیست. به همین خاطر هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد همه چیز را در رابطه با وضعیت ابراهیم حصار منوط به انتخاب سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی خواهد کرد.

 

نظر شما