شناسهٔ خبر: 66788761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه شهرستان پیرانشهر؛

این مصیبت آزمونی برای صبر ما، در مسیر باورهای انقلابی است

امام جمعه شهرستان پیرانشهر گفت: این مصیبت وارده، آزمونی برای صبر و استقامت ما در مسیر ایمان و باورهای اسلامی و انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ماموستا محمدصالح حاجی هاشم آبادی، امام جمعه و مسئول مرکز اسلامی شهرستان پیرانشهر،   با اشاره به آیه قرآنی «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: با قلبی سرشار از ایمان و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، ما خبر حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان را دریافت کردیم.

وی افزود: این مصیبت وارده، آزمونی برای صبر و استقامت ما در مسیر ایمان و باورهای اسلامی و انقلابی است.

این مسئول ادامه داد: به عنوان خادمی از خدمتگزاران دین مبین اسلام و به نمایندگی از جامعه روحانیت و مردم قهرمان شهرستان پیرانشهر، شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معزز شهدا تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

وی گفت: همچنین درپایان لازم می‌دانم یاد آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه و استاندار  آذربایجان شرقی و مسئول تیم حفاظت و همراهان دیگر را گرامی بدارم.

نظر شما