شناسهٔ خبر: 66786434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور شهید ، خادمی که عاشق خدمت بود

خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله

خستگی نمی شناخت و عاشق خدمت بود ، این ویژگی بارز رئیس جمهورشهید آیت الله رئیسی را مردم خوی در زلزله های متعددو سال قبل از نزدیک دیدند و حس کردند .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس جمهور شهید در سفر به خوی در زلزله های این شهرستان  به دورترین روستا ی زلزله زده ،روستای بدلان رفت و ضمن دیدار با مردم پای حرف دل مردم و مشکلات آنها نشست .

بعد از این سفر بود که بسیاری ازمشکلات اسکان و کمک به زلزله زدگان حل شد و حتی عملیات بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله سرعت گرفت .

حوصله عجیبی داشت در سفر به مناطق زلزله زده خوی پای حرف همه، حتی کودکان نشست وعلیرغم مشغله کاری فراوان  با در خواست نوجوانان  برای عکس یادگاری موافقت کرد .

در لحظات آخر سفر به خوی همچنان پیگیر سلامتی مردم بود و دستور تامین دارو برای بیمارستانها را برای وزیر  صادرکرد .

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی که در این سفر یکی از همراهان این شهید والامقام در مناطق زلزله زده بود خاطرات جالب و شنیدنی را از این مرد خستگی ناپذیر و خادم امام هشتم نقل می کند .

وی مهمترین ویژگی آیت الله رئیسی را صدا قتش خواند و گفت  :  آن شهید بزرگوارمی خواست برای مردم و انقلاب کار کند و گره گشایی کند .

امام جمعه خوی معتقد است قطعا شهادت رئیس جمهور مردمی ملت ایران سایر خادمان شهید راه خدمت  ،نقطه عطفی برای جهش انقلاب و مسیری نو  برای  تحکیم پایه های وحدت و یکدلی ملت ایران خواهد شد .

مردم خوی در دوران زلزله از دیگر شهید همراه رئیس جمهورهم خاطرات فراوانی دارند ، شهید ایت الله آل هاشم ، بزرگمردی که با تدبیر دهها گروه جهادی را از آذربایجان شرقی برای خدمات رسانی به زلزله زدگان به خوی گسیل داشت.

 

خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله خاطرات خوش مردم خوی از رئیس جمهورشهید در دوران زلزله
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11139779"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240545/11139779?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما