شناسهٔ خبر: 66686097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صابر پرنیان سکان هدایت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی را در دست گرفت

در جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی، آقای پرنیان به عنوان رییس جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان منصوب و از زحمات آقای سرتیپی رئیس سابق این سازمان نیز تجلیل شد. 

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به این که معادن رشد خوبی در طول سالیان گذشته داشته است گفت: در سال گذشته ۱۲۳ درصد در موضوع ایجاد اشتغال تعهد اشتغال در استان انجام شد که نشان دهنده فعالیت تیم اقتصادی و صنعتی استان است. 
آقای کرمی با بیان این که ۳۳۰ واحد راکد از ابتدای دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته است افزود: در این راستا ۱۳۵ واحد صنعتی، ۱۳۵ واحد معدنی و ۵۹ واحد کشاورزی به چرخه تولید بازگردانده شده اند. 
وی همچنین از برگزاری ۱۱۳ هفته یکشنبه حمایت از تولید از آغاز دولت سیزدهم در استان خبر داد. 
رئیس سابق صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با بیان این که در حال حاضر ۲ هزار و ۲۷ واحد صنعتی دارای پروانه در استان در حال فعالیت هستند گفت: در دو سال گذشته ۱ هزار و ۲۰۰ معدن به مزایده گذاشته شده و ۲۲۰ واحد صنعتی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت و تکمیل هستند. 
آقای سرتیپی با اشاره به این که ۳۴ هزار پروانه صنفی در دو سال گذشته در استان صادر شده است خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار و ۸۲۸ فرصت شغلی در صنعت و معدن استان در طول دو سال گذشته ایجاد شده است.

نظر شما