شناسهٔ خبر: 64900993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره‌برداری از ۷۴ طرح عمرانی شهرستان سردشت در دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر ۷۴ طرح عمرانی با اعتبار ۲۳۹ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سردشت در نشستی با فعالان رسانه و خبرنگاران و روابط عمومی ادارات ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام (ره) و شهدای والامقام و فرصتی مغتنم برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است.
 
باباخان اسکندری با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر ادامه داد: در این ایام ۷۴ طرح عمرانی که توسط ۱۷ دستگاه اجرایی اجرا شده‌اند با اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین بیش از ۱۰۰ نوع برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده که در طول ایام الله اجرا می‌شوند.
 
 اسکندری افزود: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سردشت، گاز رسانی به ۱۰ روستا، مخزن ۲ هزار مترمکعبی فرهنگیان و شهیدان ژاله، آبرسانی به ۵ روستا، بهسازی و آسفالت جاده ۷ روستا و منطقه شهری، چمن مصنوعی و اقامتگاه بوم گردی در دو روستا، اجرای طرح هادی و نوسازی ۴۰ واحد روستایی، توسعه شبکه مخابرات با ۶ طرح اساسی، اصلاح شبکه برق رسانی با ۱۰ طرح تاثیر گذار، خانه بهداشت ۲ روستا، پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۲۲ طرح عمرانی روستایی در بخش‌های مرکزی و ربط از مهمترین طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام الله هستند.
 
وی بیان کرد: افتتاح یک کارخانه تولید ذغال و ساختمان اداری شهرک صنعتی دو طرح دیگر در حوزه صنعت و معدن شهرستان هستند که با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به جشن پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران را چشم بینا و دست توانای جامعه خواند و ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم و ترغیب به مشارکت حداکثری امسال شاهد جشن بزرگ دیگری باشیم.

نظر شما