شناسهٔ خبر: 64899078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۷۴ طرح عمرانی دهه فجر در سردشت

۷۴ طرح عمرانی در شهرستان سردشت به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از ۷۴ طرح عمرانی دهه فجر در سردشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان سردشت گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۷۴ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

باباخان اسکندری در نشستی با فعالان رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی اداره ها ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این طرحها توسط ۱۷ دستگاه اجرایی آماده و در کنار آن هم بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده که در دهه فجر اجرا می شود.

اسکندری اظهارکرد: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سردشت، گاز رسانی به ۱۰ روستا، مخزن دوهزار مترمکعبی فرهنگیان و شهیدان ژاله، آبرسانی به پنج روستا، بهسازی و آسفالت جاده هفت روستا، چمن مصنوعی و اقامتگاه بوم گردی در دو روستا، اجرای طرح هادی و نوسازی ۴۰ واحد روستایی از مهمترین طرحهای عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر در این شهرستان هستند.

وی افزود: همچنین افتتاح یک کارخانه تولید ذغال و ساختمان اداری شهرک صنعتی طرح های دیگر تدارک دیده شده اند که مربوط به حوزه صنعت و معدن بوده و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

اسکندری، با اشاره به نزدیک شدن به جشن پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات، روابط عمومی ها و خبرنگاران را چشم بینا و دست توانای جامعه خواند و ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم و ترغیب به مشارکت حداکثری امسال شاهد جشن بزرگ دیگری باشیم.

وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام(ره) و شهدای والامقام و فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نظر شما