شناسهٔ خبر: 64937719 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشایی ۴۳ محور روستایی درآذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۳ محور روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، در۲۴ ساعت گذشته بازگشایی شده و راه ۱۴ روستا هم در حال مسیرگشایی است.

صاحب‌خبر -

بازگشایی ۴۳ محور روستایی درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: با وجود فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در اکثر محور‌های آذربایجان‌غربی، تمامی جاده‌های مواصلاتی با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد درآن‌ها جریان دارد.
او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی در بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی صورت گرفته است، اضافه کرد: در این مدت،۸۰ نفر راهدار با استفاده از ۴۰ دستگاه ماشین آلات به صورت مستمر فعالیت دارند تا تردد شهروندان دچار مشکل نشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی درادامه گفت: ۷۰۰ تن شن و ماسه در عملیات راهداری ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان مورد استفاده قرار گرفته است.
دست نشان با بیان اینکه طبق رصد دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش مرکز مدیریت راه‌های استان بارش برف در محور‌های مواصلاتی ادامه دارد، گفت: در محور‌های ارومیه - اشنویه، ارومیه - مهاباد، شاهین‌دژ - تکاب، پایانه مرزی سرو، محور‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین، گردنه مایین بلاغ، محور میاندوآب - شاهین‌دژ، محور نقده - پیرانشهر، محور پیرانشهر - سردشت و گردنه قوشچی هم اکنون شاهد بارش برف هستیم.
از اواخر هفته گذشته سامانه بارشی سنگین وارد نقاط مختلف آذربایجان‌غربی شده که موجب بارش قابل توجه برف در بسیاری از روستا‌ها و محور‌های روستایی و شهر‌ها از جمله ارومیه شده است.

نظر شما