شناسهٔ خبر: 64932339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۳ محور روستایی در آذربایجان‌غربی بازگشایی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۳ محور روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، طی ۲۴ ساعت گذشته بازگشایی شده و راه ۱۴ روستا نیز در حال مسیرگشایی است.

صاحب‌خبر -

ایرج دست نشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در اکثر محورهای آذربایجان‌غربی، تمامی جاده‌های مواصلاتی با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد درآنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی در بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی صورت گرفته است، اضافه کرد: در این مدت،۸۰ نفر راهدار با استفاده از ۴۰ دستگاه ماشین آلات به صورت مستمر فعالیت دارند تا تردد شهروندان دچار مشکل نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: ۷۰۰ تن شن و ماسه در عملیات راهداری ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان مورد استفاده قرار گرفته است.

دست نشان با بیان اینکه طبق رصد دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش مرکز مدیریت راه های استان بارش برف در محورهای مواصلاتی ادامه دارد، اظهار کرد: در محورهای ارومیه - اشنویه، ارومیه - مهاباد، شاهین‌دژ - تکاب، پایانه مرزی سرو، محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین، گردنه مایین بلاغ، محور میاندوآب - شاهین‌دژ، محور نقده - پیرانشهر، محور پیرانشهر - سردشت و گردنه قوشچی هم اکنون شاهد بارش برف هستیم.

به گزارش ایرنا، از اواخر هفته گذشته سامانه بارشی سنگین وارد نقاط مختلف آذربایجان‌غربی شده که موجب بارش قابل توجه برف در بسیاری از روستاها و محورهای روستایی و شهرها از جمله ارومیه شده است.

نظر شما