شناسهٔ خبر: 64945775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشایی راه دسترسی ۴۳ روستای مسدود در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های اصلی و روستایی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

بازگشایی راه دسترسی ۴۳ روستای مسدود در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان  گفت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برف روبی در محورهای ارتباطی استان به  ۶۰۰  کیلومتر رسید و ۸۰ نفر از راهداران با بهره گیری از ۴۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری با مصرف بیش از ۷۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های اصلی درگیر بارش شدند.

 وی با بیان اینکه از دیشب راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند، اظهار کرد: از دیشب تاکنون با برف روبی محورهای روستایی مسیر ۴۳ روستا بازگشایی شد و تلاش برای بازگشایی مسیر ۱۴ روستا نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش برف و باران در  محور های مختلف گفت: هم اکنون محور ارومیه -اشنویه، محور ارومیه-مهاباد، محور شاهین دژ- تکاب، پایانه مرزی سرو ، محور های منتهی به پایانه مرزی تمرچین، گردنه مایین بلاغ، محور میاندوآب شاهین دژ، محور نقده – پیرانشهر، محور پیرانشهر سردشت و گردنه قوشچی درگیر بارش برف هستند، اما با تلاش راهداران استان هیچ محوری مسدود نیست و تردد در همه محور ها روان است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان یابند و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضع جوی و ترافیک محورها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

نظر شما