شناسهٔ خبر: 67071262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید سنگ‌های نانو پلیمری در تکاب

خط تولید سنگ‌های نانو پلیمری در تکاب به همت یک جوان تکابی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

تولید سنگ‌های نانو پلیمری در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید بشاش مدیر واحد تولید سنگ‌های مصنوعی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بمنظور تولید سنگ‌های نانو پلیمری مورد نیاز منطقه و جلو گیری از وابستگی شهرمان به شهر‌های همجوار و هزینه‌های زیادی این واحد تولیدی در تکاب راه اندازی شد.

وی گفت: سنگ‌های مصنوعی تولیدی این واحد زیر صد هزار تومان و نهایت تا صد هزارتومان بوده که از لحاظ قیمت نیز نسبت به تولیدات سایر شهر‌ها قیمت کمتری داشته و مناسب شهرستان می‌باشد.

سعید بشاش افزود: تولیدات ما شامل ۵۰ طرح موزائیک در رنگ‌های مختلف، جدول و نرده‌های صراحی دور باغچه‌ای، پله و سنگ‌های نما در ابعاد ۵۰ در یک متر می‌باشد.

وی گفت: برای راه اندازی این واحد تولیدی ۱۰ میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده و تسهیلاتی تا بحال به این واحد داده نشده است.

مدیر واحد تولید سنگ‌های نانو پلیمری در تکاب گفت: اگر مساعدت مالی برای این مجموعه در نظر گرفته شود تعداد افراد بیشتری جذب و میزان تولید نیز افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر در این واحد تولیدی ۶ نفر بصورت پایدار مشغول فعالیت هستند و محصولات تولیدی به شهر‌های همجوار و خود شهرستان عرضه می‌شود.

نظر شما