شناسهٔ خبر: 65800165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی:

پنج‌هزار طرح نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی تکمیل شد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر نگاه ویژه به موضوع تولید و اشتغال، روند تکمیل پروژه های نیمه تمام هم ادامه یافت و تعداد طرح های تکمیل شده از ابتدای دولت سیزدهم به پنج هزار مورد رسید.

صاحب‌خبر -
پنج‌هزار طرح نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی تکمیل شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در برنامه نوروزی شبکه استانی سیمای آذربایجان‌غربی و دقایقی بعد از آغاز سال ۱۴۰۳ با قدردانی از حضور آگاهانه و فرصت شناسی مردم آذربایجان‌غربی در برنامه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی بویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام انزجار از دشمنان و تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی افزود: در انتخابات اسفند ماه نیز مردم با حضور و مشارکت قوی خود حماسه خلق کردند و با توصیه‌های معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و نقش خود را در آینده کشور ایفا کردند.
 
وی با قدردانی از تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران و کارکنان دولت در استان در خدمت به مردم با وجود محدودیت‌های مالی و عقب افتادگی‌های تاریخی استان در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: با روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم استان و ریل گذاری و برنامه ریزی‌های انجام گرفته در سال گذشته شاهد رشد بسیاری از شاخص‌ها بودیم.
 
وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی استان در سال گذشته و تحقق شعار سال نیز اظهار کرد: در کنترل و کاهش تورم و رشد اقتصادی که از سیاست‌های مهم اقتصادی دولت سیزدهم نیز بود، توفیقاتی خوبی در استان داشتیم.
 
استاندار آذربایجان‌غربی به برنامه‌های استان برای رفع موانع تولید و حل مشکلات آنان و احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته ۲۹۸ واحد راکد و نیمه راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و فعالیت این واحد‌ها در افزایش تولید استان موثر بود.
 
معتمدیان افزایش تولید در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن را از توفیقات استان در سال گذشته عنوان کرد.
 
وی با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی و حضور میهمان نوروزی در استان، بر رعایت اصول ایمنی در سفر و رعایت نکات لازم در رانندگی در راستای کاهش تصادفات تاکید کرد و گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد ۷۰ درصد عامل تصادفات، عامل انسانی است و ضروری است رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما اهتمام جدی برای آگاهسازی و آموزش فرهنگ رانندگی داشته باشد.
 
وی توسعه ۱۰ برابری راه‌های استان در ۲ سال گذشته در راستای ایمن سازی جاده‌های استان را یادآور شد و افزود: در راستای کاهش تصادفات در این ایام نیز در ۱۷ نقطه نیز کمپ‌های بین راهی ایجاد شده و ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، فرصتی برای استراحت رانندگان در مسیر جاده‌ها فراهم می‌شود.

نظر شما