شناسهٔ خبر: 66591999 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

قوانین نانوشته در سفر با تور تفلیس

تفلیس شهر مجسمه مادر وکلیسا جامع تثلیث است. کدام داستان تفلیس را از مردم این شهر شنیده‌اید؟ وقتی در تفلیس روی تپه‌های سرسبز نشسته‌اید، داستان زندگی مردم تفلیس را از دور می‌بیند. زمانی که کنار مردم تفلیس در رستوران نشسته‌اید به داستان‌های قدیمی این شهر گوش می‌دهید.

صاحب‌خبر -

قوانین نانوشته در سفر با تور تفلیس

اولین تصویر از تفلیس در ذهن شما کلیسا‌ها یا سد ژینوالی است؟ همه تصویر‌های قدیمی تفلیس را ذهنتان فراموش کنید، این بار با تفلیس جدید آشنا می‌شوید. در واقع این بار هر گوشه تفلیس را کشف می‌کنیم، تجربه‌های جدیدی را در دفتر خاطرات می‌نویسم. اما برای شروع سفر باید تور تفلیس را رزرو کنیم، اما قبل از هر کاری تفلیس را بیشتر می‌شناسیم. مارکوپولوهای عزیز گشت‌وگذار را از کدام منطقه تفلیس شروع کنیم؟ آماده ماجراجویی هستید؟

اطاعات کلی تفلیس

ماجراجویی را از اطاعات کلی تفلیس شروع می‌کنیم. این اطاعات در واقع نقشه راه سفر به تفلیس را با تور تفلیس نشان می‌دهد.

_ ساعت تفلیس حدود 30 دقیقه عقب‌تر ایران است؛

_ پول رایج تفلیس لاری گرجی است؛

_ مردم تفلیس با زبان گرجی صحبت می‌کند.

جاهای دیدنی تفلیس

در سفر با تور تفلیس به هر کوچه این شهر که سری بزنید، یک اثر تاریخی از گذشته‌های دور را می‌بینید. درباره جاهای دیدنی تفلیس می‌توانیم 10 صفحه بنویسم. به دلیل اینکه در سفر دچار سرگردمی نشوید، قبل از سفر نام جاهای دیدنی و آدرس آنها را یادداشت کنید. اما در ادامه سراغ معروف‌ترین جاهای دیدنی تفلیس می‌رویم، این لیست کمک زیادی به انتخاب شما در جاهای دیدنی تفلیس می‌کند.

نار یکالا

نار یکالا

برای شناخت بیشتر تفلیس اول سراغ قلعه ناریکالا می‌رویم. این قلعه در زمان ساسانیان با سبک معماری ایرانی ساخته شد. در دوره‌های بعدی حکومتی از این قلعه برای امور نظامی و دولتی استفاده می‌شد. قلعه ناریکالا چندین بار مورد حمله قرار گرفت که خوشبختانه آسیبی ندید. در این قلعه، کلیسایی به نام سنت نیکلاس قرار دارد که حکاکی‌ها و نقاشی‌های روی دیوار نشان از سبک هنری آن دوره است.

کلیسای جامع تثلیث

به نظر شما نماد تفلیس چیست؟ تفلیس را باید با کلیسای جامع تثلیث شناخت. این کلیسا در سال 2004 روی تپه ساخته شد که متعلق به مسیحیان ارتدکس است. از دور سقف مخروطی شکل طلایی توجه شما را جلب می‌کند. کلیسای جامع تثلیث 9 عبادت گاه دارد. در ساختمان داخلی کلیسا می‌توانید تابلو‌های نقاشی هنرمند‌ان مختلف را ببینید. همچنین بازدید از این کلیسا آزاد و رایگان است.

کارتلیس ددا

کارتلیس ددا یا مجسمه مادر در سال 1958 به مناسبت جشن 1500 سالگی تفلیس ساخته شد. در هر گوشه شهر که باستید، مجسمه مادر را می‌بینید. در دست راست مجسمه مادر شمشیر قرار دارد که نشان از مبارزه با دشمنان تفلیس است. در سمت چپ مجسمه مادر کاسه را برای خوشامدگویی از دوستان تفلیس می‌بینید.

پل صلح تفلیس

پل صلح با چشم‌انداز روبه شهر دل هر مسافری را در تفلیس برده است. قبل از غروب آفتاب چراغ‌های روی پل روشن می‌شود، انعکاس پل را روی آب می‌اندازد. مواد بکار رفته در ساخت پل فولاد و شیشه است. اگر به پیاده‌روی در شب علاقه دارید، حتما در سفر با تور تفلیس به این پل بروید.

مراکز خرید تفلیس

مراکز خرید تفلیس

اما سراغ مراکز خرید را در تفلیس بگیریم. در تفلیس مراکز خرید متنوعی در سطح شهر قرار دارد که علاوه بر مغازه های متنوع، امکاناتی از جمله: سرویس بهداشتی، رستوران و شهربازی دارند.

مرکز خرید جی‌اتی سی

مرکز خرید جی‌اتی سی کامل‌ترین مرکز خرید در تفلیس است، به‌طوری‌که در این مرکز خرید جنس‌های متفاوت با برنده‌های مختلف را می‌بیند. بعد از خرید می‌توانید به سینما، رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید بروید.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا جدید ترین مرکز خرید در تفلیس است که جدیدترین مدل‌های پوشاک را در این مرکز می‌بینید. سالن نمایش، بولینگ، رستوران و کافی‌شاپ از امکانات تفریحی این مرکز خرید است.

خرید تور تفلیس

تا به این جا جاهای دیدنی تفلیس را یادداشت کردید؟ پس سراغ خرید تور تفلیس می‌رویم. همه تجهیزات سفر از بیمه مسافرتی تا خرید تور تفلیس را در سایت علی‌بابا انجام دهید. در سایت علی‌بابا می‌توانید تور تفلیس را از قسمت تور انتخاب و بخرید. در جدول زیر انواع تور تفلیس را با وسیله حمل ونقل، خدمات و هزینه تور می بینید.

تور تفلیس

وسیله حمل‌ونقل

خدمات

هزینه

Golden palace

هواپیما (رفت‌وبرگشت)

ترانسفر رفت‌وبرگشت_ تولیدر فارسی _ بیمه مسافرتی

100,122,14 تومان

Onyx hotel

هواپیما (رفت‌وبرگشت)

ترانسفر رفت‌وبرگشت_ تولیدر فارسی _ بیمه مسافرتی

200,666,13 تومان

Denis hotel

هواپیما (رفت‌وبرگشت)

ترانسفر رفت‌وبرگشت_ تولیدر فارسی _ بیمه مسافرتی

800,001,14 تومان

Novus boutique

هواپیما (رفت‌وبرگشت)

ترانسفر رفت‌وبرگشت_ تولیدر فارسی _ بیمه مسافرتی

600,602,12 میلیون

Hotel isake

هواپیما (رفت‌وبرگشت)

ترانسفر رفت‌وبرگشت_ تولیدر فارسی _ بیمه مسافرتی

700,138,11 میلیون

مدارک لازم تور

_ گذرنامه

_ پاسپورت

_ بیمه مسافرتی

خرید بیمه مسافرتی

همان‌طور که در جملات بالا گفتیم، همه تجهیزات سفر تفلیس را به علی‌بابا بسپارید. برای خرید بیمه مسافرتی به سایت یا پلتفرم علی‌بابا بروید، در صفحه اصلی بیمه مسافرتی را انتخاب کنید. بیمه مسافرتی را می‌توانید بر اساس روز‌های سفر مستقیم از سایت یا پلتفرم علی‌بابا بخرید.

هزینه بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی سامان علی‌بابا بر اساس سن مسافر، مدت و مقصد سفر محاسبه می‌شود.

پوشش بیمه مسافرتی

خرید بیمه مسافرتی برای همه سفر‌ها اجباری نیست، اما در سفر‌های خارجی برای در خواست ویزا شما نیاز به بیمه مسافرتی دارید. مفقودی چمدان، بیمه اموال، وقفه وکنسلی سفر از خدمات بیمه مسافرتی سامان در تور تفلیس است.

و شروع ماجراجویی

مارکوپولو‌های عزیز ماجراجویی را به تور تفلیس شروع کنید. آماده کشف تجربه‌های جدید در تور تفلیس هستید؟

برچسب‌ها:

نظر شما