شناسهٔ خبر: 66472060 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم و بتل با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر

صاحب‌خبر -

در روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان، ورزشکاران شاخه اسپیداسلالوم و بتل برای کسب ۳ رده برتر تلاش کردند.

در رده سنی بالای ۱۹ سال شاخه اسپید اسلالوم رضا لسانی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان پس از امیرمحمد سواری و سبحان خسروانی بر سکوی سوم ایستاد تا مهم‌ترین اتفاق و حادثه این دوره از مسابقات رقم بخورد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال متین نجفیان و علی پناهی برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت عنوان نخست از آن نجفیان شد و پناهی به جایگاه دومی قناعت کرد. پس از این ۲ نفر، مقام سومی به حسین علی عظیما رسید.

در شاخه بتل رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال ورزشکاران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

امیر محمد طبرسی، محمد جواد وکیل الرعایا و سید محمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات در بخش بانوان برگزار و در مهمترین اتفاق ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب جایگاه نخست رکورد ملی ایران را که پیش‌تر در اختیار خودش بود ارتقا داد.

نظر شما