شناسهٔ خبر: 65703636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با روز شهید:

دیدار استاندار ایلام با خانواده‌ شهدا

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام به همراه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در روز بزرگداشت شهید، با ۲ خانواده شهید دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا با حضور در منزل شهیدان گرانقدر سلیمی، ضمن دیدار با مادر این چهار شهید، با قرائت فاتحه و ادای احترام به خانواده آن ها، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
وی با اشاره به پویش «سلام شهید»، گفت: امروز تا پایان سال، مدیران کل استانی از ۱۵۰ خانواده شهید در شهر ایلام و ۳۵۰ خانواده شهید در سطح شهرستان‌های استان سرکشی می‌کنند.
شهدای گران‌قدر سلیمی به نام‌های: باسم، سام و حسام هر سه دانشجو بودند.
قاسم با عضویت مردمی در منطقه بغداد به علت داشتن تابعیت ایرانی از سوی مأموران رژیم بعثی عراق دستگیر و به زندان فرستاده شد و پس از تحمل شکنجه‌های بسیار به شهادت رسید.
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام سپس با حضور در منزل شهید میرزابیگی، به این خانواده ایثارگر ادای احترام کرد.
استاندار ایلام با اشاره به صبر و استقامت همسران و مادران شهدا، گفت: همسران و مادران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت هستند و باید از آن‌ها الگو گرفت.
شهید والامقام «محمود میرزابیگی» با عضویت در بسیج، سال ۶۳ در منطقه قلاویزان مهران بر اثر اصابت مستقیم گلوله خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

<div id="video-display-embed-code_10906161"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4181882/10906161?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما