شناسهٔ خبر: 65685780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام: خانواده شهدا اسطوره صبر و مقاومت هستند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در دیدار با ۲ خانواده شهید، گفت: خانواده‌ها، همسران و مادران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت هستند که باید همه از آنان در راستای حفظ نظام و انقلاب اسلامی، الگو بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه سه‌شنبه همزمان با گرامیداشت روز شهید با حضور در منزل شهیدان والامقام «باسم، سام و حسام سلیمی» و «محمود میرزابیگی» اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این شب عزیز و در ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهدا هستیم و این دیدارها برای ما موهبت الهی است.

وی با اشاره به اجرای پویش «سلام شهید» در سطح استان، افزود: از امروز تا پایان سال جاری مدیران کل استانی با ۱۵۰ خانواده شهید در مرکز استان و ۳۵۰ خانواده شهید در سطح شهرستان‌های مختلف استان دیدار کرده و خانواده‌های معظم شهدا را تکریم می‌کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه ما مدیون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری پدر و مادر خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: عزت و اقتدار امروز کشور و نظام اسلامی به برکت خون پاک شهیدان است.

بهرام نیا با بیان اینکه شهدا برای اعتلای دین خدا، مذهب و مردم جان خود را فدا کردند و ما به وجود مادران شهدا افتخار می‌کنیم، افزود: همسران و مادران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت هستند.

استاندار ایلام: خانواده شهدا اسطوره صبر و مقاومت هستند

وی افزود: خانواده شهدا اسطوره صبر و استقامت هستند که پس از چندین دهه با همه مشکلات مختلف ساختند و راه شهیدان را ادامه دادند و در واقع هدف شهدا اعتلای دین و عزت مسلمین و وفای به عهد و پیمان بود.

استاندار ایلام اضافه کرد: هدف والای شهدا تشکیل تمدن اسلامی و وصل شدن این انقلاب به نهضت جهانی امام زمان(عج) بود.

به گزارش ایرنا، شهدای گران‌قدر سلیمی به نام‌های باسم، سام و حسام" به علت تابعیت ایرانی توسط مأموران رژیم بعثی عراق دستگیر، سپس زندانی و توسط مزدوران بعثی صدام به شهادت رسیدند.

شهید والامقام محمود میرزابیگی با عضویت بسیج سال ۱۳۶۳ در منطقه قلاویزان مهران بر اثر اصابت مستقیم گلوله خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما