شناسهٔ خبر: 65665982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم لغو اخذ عوارض ۳۵ درصدی ارزش صادراتی محصول سیب درختی از گمرکات کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خواستار تداوم صادرات سیب درختی با لغو اخذ عوارض ۳۵ درصدی ارزش صادراتی محصول از گمرکات کشور به مدت ۳ ماه که از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ که قرار بود، اجرایی شود.

صاحب‌خبر -
لزوم لغو اخذ عوارض ۳۵ درصدی ارزش صادراتی محصول سیب درختی از گمرکات کشور
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،خسرو شهبازی در آخرین جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی استان ضمن قدردانی از زحمات و همراهی تشکل‌ها و اتاق بازرگانی و صنایع کشاورزی با سیاست‌های راهبردی بخش کشاورزی اظهار کرد: صندوق حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی نیز در سال جاری حمایت‌های خوبی از سرمایه گذاران بخش کشاورزی داشته است.
 
شهبازی تاکید کرد: با همراهی تشکل‌ها و بهره برداران، امسال برای اولین بارثبت بالاترین رکورد تولید و خرید تضمینی گندم و دست یابی به رتبه ۵ کشوری با تولید نزدیک به یک میلیون تن گندم را شاهد بودیم.
 
وی ادامه داد:برای اولین بار تولید بیش از۱۱۰میلیون قطعه جوجه یکروزه در آذربایجان غربی و ۵۷ میلیون جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری گوشتی را داشتیم.
 
شهبازی افزود: در بهمن ماه ۱۴۰۲، حدود ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده است که برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم استان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز کمبودی وجود ندارد.
·
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در ادامه به اقدامات شاخص انجام گرفته در راستای تامین امنیت غذایی و توسعه پایدار بخش کشاورزی استان در سال جاری پرداخت.
 
در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از زحمات و تلاش‌های صادقانه اعضای شورای راهبردی بخش کشاورزی استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل و قدر دانی کرد.

نظر شما