شناسهٔ خبر: 65422630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه های انتخابات ؛

از انتشار فهرست های انتخاباتی تا پایان فرصت انصراف نامزد‌ها

ادامه انتشار فهرست نامزد‌های مورد حمایت احزاب و گروه‌ها، فهرست مشترک

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در حالی که فقط سه روز به برگزاری انتخابات باقی مانده است، انتشار فهرست نامزد‌های مورد حمایت احزاب و گروه‌ها ادامه دارد. حزب اعتدال و توسعه در تهران از فهرست صدای ملت حمایت کرده است و درشهرستان‌ها هم از ۸۷ نامزد.
همچنین صدای ملت اعلام کرده است برای مجلس دوازدهم ۸ هدف رو دنبال می‌کند از پیگیری اصلاح قوانین ضد فساد تا رفع تحریم ها.
همچنین از امنا خبر رسیده که فقط برای تهران ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس فهرست مشترک دادند و هنوز برای شهرستان‌ها نامزدی معرفی نکردند.
جبهه مستقلین و اعتدال گرایان نیز اعلام کرده در انتخابات از فهرستی حمایت نمی‌کند، اما تاکید دارد مردم پای صندوق رای حاضر شوند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان نیز گفته جریان اصلاحات اعتقاد دارد راه برون رفت از شرایط کنونی صندوق رای است. محمدرضا عارف هم گفته مردم ایران اجازه نمی‌دهند نقشه جریان‌هایی که دنبال تغییر جمهوری اسلامی و یکدست سازی هستند به نتیجه برسد؛ و امروز فرصت انصراف نامزد‌های انتخابات در کل کشور به پابان رسید. فرماندار تهران گفته آخرین آمار انصرافی‌های تهران ۳۶۰ نفره و سه هزارو۳۸۷ نامزد برای رقابت تو حوزه انتخابیه تهران باقی ماندند.

<div id="video-display-embed-code_10846798"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4166753/10846798?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما