شناسهٔ خبر: 67324710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

نقش ویژه مخابرات خراسان‌ شمالی در اجرای طرح‌ ملّی پوشش فیبرنوری

استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری استان، از نقش ویژه و متمایز مخابرات منطقه در خصوص اجرای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و دسترسی‌های پرسرعت برای مشتریان، قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، دکتر حسین نژاد در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، طی سخنانی گفت: مهم ترین محور اجرایی مهم استان در زمینه ارتباطات و مخابرات است که می تواند سایر محورهای مورد اشاره را تحت الشعاع قرار داده و برای توسعه بخش های مختلف، توجه و حمایت از صنعت زیرساختی مخابرات ضروری است.

وی افزود:با توسعه و تامین زیرساخت‌های لازم، زمینه و بستر توسعه استان در حوزه های مختلفی همچون اقتصادی،اجتماعی،علمی و فرهنگی فراهم می شود.

دکتر حسین نژاد در ادامه با اشاره به اجرای بیش از هزار کیلومتر فیبرنوری شهری و روستایی در استان تصریح کرد: زیرساخت های خوب ارتباطی ایجاد شده از جمله اجرای پروژه بزرگ فیبرنوری دراستان، به عنوان سومین استان کشور که امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم، نویدبخش آسایش مردم استان است.

استاندار خراسان شمالی در پایان، از تلاش های صورت گرفته توسط مدیران اجرایی استان بویژه مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی و کارکنان متخصص مخابرات در جهت تامین ارتباطات پایدار استان در برهه های مختلف، تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما