شناسهٔ خبر: 65270292 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه های انتخابات ؛

از اظهارات میرسلیم تا انتقاد کارگزاران سازندگی از اصلاحات

برگزاری نشست ویژه انتخابات در دانشگاه تهران، واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتشار یک فهرست انتخاباتی، مواضع عباس عبدی در خصوص انتخابات و انتقاد یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از جبهه اصلاحات موضوعاتی است که در این گزارش به آنها اشاره شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، دانشگاه تهران دیروز میزبان چهره‌های سیاسی بود با موضوع انتخابات. در این نشست ابوترابی نایب رئیس پیشین مجلس و میرسلیم نماینده فعلی مجلس سخنرانی کردند.
خبر دیگر اینکه، معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آقای رییسی هیچ حزبی ندارد، گفته: رئیس‌جمهور به اعضای دولت تاکید کردند از هیج لیست؛ فهرست یا حزبی در انتخابات پیش رو حمایت نکنند. 

<div id="video-display-embed-code_10813551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4158211/10813551?width=600&height=350"></script></div>

اما عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز گفته مسئله اصلی این است که مردم امیدوار شوند با حضور در انتخابات مشکلاتشان حل شود.
یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز هم پیش بینی کرده احتمالا اصولگرا‌ها برای انتخابات مجلس دوتا فهرست داشته باشند و اصلاح طلب‌ها هم تو تهران قوی وارد کارزار انتخابات شوند.
همچنین محمد قوچانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از سیاست جبهه اصلاحات انتقاد کرده و گفته اگر جبهه اصلاحات ظرفیت به رسمیت شناختن حقوق همه اعضای خودش را داشت، ۱۱۰ اصلاح طلب میانه رو و توسعه گرا، برای روزنه گشایی تو کشور، بیانیه انتخاباتی نمیدادند.

نظر شما