شناسهٔ خبر: 65307744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه های انتخابات ؛

از  تغییر حوزه انتخابی تا هشدار انتخاباتی پلیس فتا

 تغییر حوزه انتخابی بیش از دویست نامزد انتخابات مجلس، انتشار آمارآخرین تایید صلاحیت شدگان و هشدار پلیس فتا به شهروندان در خصوص انتشار مطالب کذب ضد نامزد‌های انتخابات، موضوعاتی است که در بسته امروز «ویژه‌های انتخابات» به آن پرداخته شده است.

صاحب‌خبر -

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفته با تغییر حوزه انتخابی ۲۷۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران موافقت شده است.
همچنین سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد پیامک ستاد انتخابات کشور به آخرین تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دوازدهم ارسال شد؛ و ۷۶ نفر به علت انتشار مطالب نادرست و تهمت درباره نامزد‌های انتخابات یا تذکر گرفتند و یا احضار شدند. سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا با بیان این مطلب گفته: علاوه بر افرادی که اقدام به انتشار مطالب خلاف قانون می‌کنند، مسئولان شبکه‌های اجتماعی و بازنشردهندگان این اخبار هم باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

<div id="video-display-embed-code_10820844"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4160273/10820844?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما