شناسهٔ خبر: 65083794 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

از حاشیه‌های یک افتتاح تا هشدار دوباره فتا درباره لینک‌های جعلی

تعویق دوباره افتتاح ایستگاه مترو کمربندی آزادگان، غیب شدن درختان در خیابان مطهری، مهروموم ۶۷ خانه پلاک قرمز در محله هرندی و هشدار پلیس فتا درخصوص لینک‌های جعلی از مهمترین موضوعاتی است که در بسته خبری امروز «ویژه‌های تهران» به آن اشاره شده است.

صاحب‌خبر -

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روز شمار صفر شد و افتتاح نشد. قرار بود ایستگاه مترو کمربندی آزادگان ۱۵ بهمن افتتاح شود، اما با گذشت سه روز از صفر شدن تابلوی روز شمار افتتاح، این طرح هنوز به بهره برداری نرسیده است.
خبر دیگر اینکه شهروندان این بار از غیب شدن درختان در خیابان مطهری خبر دادند.
 شهردار منطقه ۱۲ تهران نیز گفته: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته و پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود. از ابتدای سال تاکنون ۶۷ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در محله هرندی مهروموم شد؛ و سرهنگ معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بار دیگر درخصوص وارد شدن به پیوند‌های جعلی در اینترنت هشدار داد.

<div id="video-display-embed-code_10772354"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4147958/10772354?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما